خرید و فروش اینترنتی کشمش

خرید و فروش اینترنتی کشمش و انواع این محصول از قبیل کشمش تیزابی، آفتابی، سبز و زرد و نیز انواع مویز سیاه و قرمز را می توانید با مجموعه کشمش آراد تجربه کنید و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه دارند باید با واحد فروش این مجموعه ارتباط تلفنی بگیرند.

خرید اینترنتی کشمش

انواع کشمش و مویز قابل فروش

یکی از انواع خشکباری که در ایران در مقیاس بالایی تولید و عرضه می گردد انواع کشمش و مویز می‌باشد و ایران یکی از برترین تولید کنندگان این محصولات در سراسر دنیا شناخته می شود. این محصول علاوه بر اینکه قابلیت فروش در بازار داخلی را دارد امکان صادرات به کشورهای زیادی نظیر روسیه، اوکراین، بلاروس، ارمنستان، گرجستان، قطر، عمان، کویت، استرالیا و غیره را نیز دارا می باشد.

 

منطقه تاکستان استان قزوین نیز یکی از برترین تولید کنندگان این محصولات در کشورمان محسوب می‌شود و کارخانه مجموعه کشمش آراد نیز در همین شهر واقع شده و انواع کشمش و مویز را به صورت فله ای و نیز بسته بندی شده کارتونی هم برای صادرات و هم برای فروش داخلی آماده و فرآوری می کند.

 

اما اگر قرار باشد محصولاتی را که قابلیت عرضه آنها را داریم نام ببریم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. کشمش زرد پلویی
  2. کشمش تیزابی
  3. کشمش پلویی
  4. کشمش خرمایی
  5. انواع مویز سیاه و قرمز نظیر مویز ازبک و مویز فخری
  6. کشمش سایه خشک
  7. و کشمش فله آفتاب خشک

فروش اینترنتی کشمش

خرید و فروش اینترنتی کشمش و مویز

این مجموعه در حال حاضر یعنی در زمستان سال ۹۹ حدود شش سایت دارد که شما به صورت اینترنتی می توانید از اطلاعات مفیدی که در آن قرار گرفته شده استفاده کنید و نسبت به این محصولات آگاهی خود را بالا ببرید به این صورت زمانی که از هر مجموعه ای قصد خرید انواع کشمش و مویز را دارید با دست پر اقدام به دریافت اطلاعات قیمت و کیفیت محصول خواهید نمود.

 

پس لازم است که این مورد ذکر شود که این مرکز و این مجموعه فروشگاه اینترنتی نیست بلکه شما از طریق این سایت میتوانید به مجموعه وصل شوید و مستقیما با مدیر فروش شرکت و کارخانه در تماس باشید و اطلاعات به روز دریافت نمایید.

 

اما اگر قصد سفارش محصول را داشته باشید می توانید علاوه بر اینکه حضوری درب کارخانه خرید خود را انجام دهید این امکان را نیز دارید که به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نموده و با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه این کار را انجام دهید. بار که آماده شد دو حالت پیش خواهد آمد یا اینکه با وانت و کامیونت به سمتتان ارسال می شود و یا اینکه رسید باربری برایتان از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی ارسال خواهد گردید که در هر دو صورت پس از مشاهده جنس و یا رسید باربری اقدام به تسویه حساب خواهید نمود و این برای تمام محصولات است چه مویز و کشمش کارتونی یا فله ای و در کیسه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما