خرید مویز انگور ریش بابا و رطبی

خرید مویز انگور سیاه، عسگری، رطبی و ریش بابا که از عمده ترین مویز های قابل عرضه در بازار ایران می باشد در این سایت به صورت مستقیم از تولیدکننده قابل تامین بوده و مشتریانی که به دنبال این محصولات آفتاب خشک و سایه خشک هستند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

خرید مویز ریش بابا

مویز انگور ریش بابا استان فارس

یکی از انواع مویز که در ایران تولید می گردد از تولیدات ممتاز استان فارس شهر شیراز و دشمن زیاری می باشد مویز هسته دار ریش بابا است که این محصول را در آفتاب و یا در سایه تولید می‌کنند و سایز قلمی و درازی دارد به مانند کشمش سبز تولید کاشمر.

 

از دیگر تولیدات استان فارس می توان به مویز بش، مویز رطبی، مویز فخری و مویز شانی نیز اشاره نمود که این مرکز قابلیت تامین همه آنها را دارد و برای مشتریان خود در سراسر ایران و حتی صادرات تامین می نماید که البته بسته بندی آن هم به صورت کارتونی که کاملاً تمیز شده است می باشد و هم به صورت فله و کیسه ای که ممکن است دارای دم و شاخه باشد.

 

از ویژگی های این محصولات استان فارس می‌توان به دیمی بودن آن اشاره نمود که به آن هرگز آب نمی دهند و کاملاً متناسب با میزان بارش هایی که در این استان انجام می شود این محصولات و انگور آنها تولید می گردد. از طرفی مویز استان فارس عموماً بدون کود و سم تولید می شود و از ارزش خوراکی بالایی برخوردار است به طوری که محصولات این منطقه را به کشورهای نظیر عمان، قطر، مالزی و انگلیس نیز صادر می کنند.

خرید مویز رطبی

خرید انواع مویز از سراسر ایران

مشتری در این سایت می ‌تواند اطلاعات خود را درباره انواع محصولات مویز و کشمش بالاتر برده و با آگاهی بیشتری نسبت به برقراری تماس و ارتباط با مرکز فروش هر مجموعه ای اقدام نماید به همین جهت لازم است گفته شود که این مرکز فروشگاه اینترنتی نیست بلکه پلیست بین شما و کارخانه دار.

 

باید توجه داشته باشید که مویز در کشورمان به دو صورت کلی به فروش می رسد یا اینکه کاملا تمیز شده بدون دم و شاخه است که ممکن است بسته بندی کارتونی یا کیسه ای داشته باشد و یا اینکه با دم و شاخه خواهد بود که در این موارد دیگر آن را در کارتون نمی ریزند بلکه به صورت کیسه ای به فروش می رسد و نگرانی از بابت جابجایی آن نباید داشته باشید چون اتفاقی برای آن به وجود نمی آید.

 

شما وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط می گیرید ابتدا سعی کنید تصاویر و فیلم ‌های بار را دریافت نموده و این اطمینان را به شما می دهیم که بار ارسال شده مطابق این تصاویر و فیلم ها است و شما در هر جایی ایران که باشید از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی برایتان ارسال خواهد گردید که حداقل ارسال آنها نیز ۵ کارتون یا معادل ۵۰ کیلو می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما