خرید اینترنتی کشمش پلویی با قیمت مناسب

مشتری می تواند خرید اینترنتی کشمش پلویی را با قیمت مناسب در این مرکز تجربه کند و نیاز خود را به صورت حضوری و غیر حضوری با بهترین قیمت ممکن تامین نماید. تمامی نرخ ها درب کارخانه تاکستان که مجموعه آراد در این شهر فعالیت دارد خواهد بود.

قیمت کشمش پلویی

کشمش پلویی آفتابی بسته بندی شده

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از بهترین تولید کنندگان کشمش پلویی در ایران می باشد که این محصول بی هسته یا بی دانه در کارتون ۹ کیلویی فرآوری و بسته‌بندی می‌شود و البته لازم به ذکر است که ما دو نوع کشمش پلویی در تاکستان داریم که یکی کشمش پلویی آفتابی است و دیگری کشمش پلویی تیزابی که این دو محصول از یک انگور به دست می آیند اما شیوه های فرآوری آنها با هم متفاوت است.

 

کشمش پلویی آفتابی برای بازار داخل بسیار مناسب است اما محصول تیزابی علاوه بر اینکه برای بازار داخل خرید و فروش می‌شود جهت صادرات نیز بسیار از آن استفاده می کنند تا جایی که بیشترین میزان صادرات کشمش از ایران مربوط به همین محصول است.

 

مراکز تولیدی در تاکستان قزوین نوع بسته بندی این محصولات را ۹ کیلویی با وزن کارتون در نظر می‌گیرند به این صورت که ۸.۵ کیلو کشمش با نیم کیلو وزن کارتون تبدیل به ۹ کیلو خواهد شد و بیشترین مشتری محصول پلویی نیز مناطق شمالی کشور و نیز بازار تهران می باشد.

خرید کشمش پلویی

خرید اینترنتی کشمش پلویی

این مجموعه امکان فرآوری و تولید هر دو محصول پلویی که در بالا به آن پرداخته شد را دارد و شما می توانید علاوه بر اینکه خرید حضوری درب کارخانه انجام دهید (البته برای حجم بالا نه ۱۰ یا ۲۰ کارتون) بلکه امکان استعلام اینترنتی کشمش و نیز خرید آن را به صورت آنلاین نیز از سراسر ایران خواهید داشت.

 

ابتدا لازم به ذکر است که این مورد عنوان شود از آنجایی که نوسان در تمامی محصولات کشاورزی ایران بسیار بالاست لذا تمام نرخها فقط ۴۸ ساعت اعتبار دارد و شماره تماس مدیر فروش را در صفحات این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید با ارتباط گرفتن با ایشان قیمت به روز این محصولات را دریافت نمایید و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

 

علاوه بر اینکه امکان خرید کشمش پلویی را شما دارید این امکان را نیز برایتان مهیا می باشد که کشمش آفتابی که از آن، محصول پلویی تولید می گردد نیز ثبت سفارش کنید. این محصول که با بالاترین درصد قند در ایران تولید می گردد در کیسه و گونی (۲۰ الی ۴۰ کیلو) به سراسر ایران ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما