بازار کشمش انگوری تاکستان صادراتی

بازار کشمش انگوری تاکستان صادراتی اگر بنا به تولید این محصول باشد از وضعیت خوبی برخوردار بوده و می توان در کنار کشمش طلایی تولید ملایر نیز این محصول را به خوبی عرضه کرد و به فروش رسانید.
با وجود اینکه شهر تاکستان به صورت کلی روی عرضه و فروش انواع کشمش آفتابی و تیزابی کار می کند اما سالهایی نیز بوده که اقدام به فرآوری این محصولات میکرده است. کشمش انگوری تاکستان را می توان در کنار کشمش های طلایی ملایر از نظر کیفیتی قرار داد و از بازار خرید و فروش یکسانی نیز برخوردار خواهند بود.
بازار کشمش تاکستان

بازار کشمش انگوری صادراتی ایران

به صورت کلی بازار کشمش انگوری طلایی ایران را می توان کشورهای عربی نام برد چرا که آنها این محصولات را در کنار برنج خود مصرف می کنند و یه آن کشمش پلویی نیز می گویند. در انواع کشمش انگوری هم از دود گوگرد استفاده می شود و هم مایع تیزابی برای خشک کردن آن از روی بارگاه.

انواع کشمش صادراتی در بازار ایران

در بازار ایران و تولید کنندگان ایرانی تعداد کشمش های صادراتی را می توان به ۳ دسته تیزابی یا سلطانی، طلایی یا انگوری و سبز اشاره نمود، اما مواقعی هم پیش می آید که کشمش آفتابی را نیز صادر می کنند که این بستگی به کشور خریدار دارد که عموما از اروپای مرکزی هستند که از این نوع محصول استفاده می کنند آن هم به خاطر ارگانیک بودن آن می باشد.
کشمش انگوری صادراتی

خرید انواع کشمش در کارخانه

وظیفه ما است که به مشتری اطمینان بدهیم که بار را با کیفیت و قیمت بدون واسطه تقدیمش می کنیم به همین جهت مشتری های صادراتی ما می توانند بازدید از کارخانه داشته و پس از رویت جنس و تایید آن قرارداد همکاری و خرید و فروش منعقد گردد. شما می توانید کشمش انگوری تاکستان را نیز به همین صورت تهیه و با بسته بندی شخصی اقدام به فروش آن را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما