ارائه کننده کشمش تیزابی مرغوب

مشتری و خریدار واقعی کشمش بخصوص برای صادرات می تواند به صورت مستقیم در این مرکز با ارائه کننده محصول مرغوب مانند کشمش تیزابی خرید خود را انجام داده و این محصولات را با بهترین بسته بندی و با کیفیت اعلا تهیه نمایند.

کشمش تیزابی مرغوب

کشمش تیزابی مرغوب

کشمش تیزابی یکی از محصولاتی به شمار می رود که در تمامی مناطق تولید کننده کشمش در دنیا این محصول را نیز تولید می کنند. البته در آن طرف مرزها به آن Sultana Raisin گفته می شود و از نظر میزان صادرات هم بیشترین سهم به همین محصول اختصاص دارد و مشتریان آن در سرتاسر دنیا بسیارند حالا چه به صورت گوگرد زده و چه به صورت گوگرد نزده که به آن کشمش خرمایی می گویند.

 

مناطق زیادی در کشورمان هم هستند که این محصول را تولید می‌کنند اما بیشترین سهم تولید کشمش تیزابی مربوط به مناطق تاکستان قزوین، ملایر همدان و قوچان استان خراسان است که البته باکیفیت ترین نوع این محصول هم مربوط به تاکستان استان قزوین است که اگر شما بار باکیفیت و مرغوب بخواهید چاره ای جز خرید این محصول از این منطقه نخواهید داشت.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در شهر تاکستان واقع شده و از محصولات همین منطقه برای فرآوری و شستشو استفاده می کند و از آنجایی که مشتریان این مرکز به دنبال خرید کشمش مرغوب هستند لذا کیفیتی که در این مرکز تقدیمتان می گردد بهترین گرید ممکن در کشورمان محسوب می شود و جالب آنکه با قیمتی اندک پایین تر نسبت به تولیدکننده های همجوار به مشتری خود اعلام نرخ می کند.

ارائه کشمش مرغوب

ارائه از تولید به مصرف کشمش

برای خریداران و مشتریانی که به دنبال خرید کشمش در حجم بالا هستند پیدا کردن یک کارخانه کشمش می تواند بسیار عالی باشد و مهمتر اینکه تنوع محصول بالایی داشته باشد به این صورت که در این مرکز علاوه بر کشمش تیزابی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش پلویی آفتابی، کشمش خرمایی و کشمش کالیفرنی یا همان پلویی زرد هم با بهترین کیفیت ممکن آماده می گردد.

 

سعی شده در این مرکز قیمت ها رقابتی به مشتری اعلام شود که در بالا به این موضوع پرداخته شد مثالی می زنیم تا بیشتر متوجه این موضوع گردید:

کیفیت محصول تیزابی که در این مرکز عرضه و ارائه می گردد در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۰ هر کارتون ۹ کیلویی ۲۳۰ هزار تومان به مشتری اعلام نرخ می گردد در صورتی که همین محصول را با همین کیفیت کارخانه های همجوار ۵ الی ۱۰ هزار تومان هر کارتون گران تر به مشتری نرخ می دهند.

 

امکان خرید حضوری هم در این مرکز و درب کارخانه موجود است اما برای مشتریان حجم‌ بالا نه اینکه ۱۰ یا ۲۰ کارتون بخواهید و به دنبال خرید حضوری باشید چون امکان پذیر نیست اما اگر یک نیسان یا حجم بالاتر قصد خرید داشته باشید با هماهنگی کردن با مدیر فروش مجموعه می توانید این مورد را نیز انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما