قیمت کشمش زرد طلایی ملایر

قیمت کشمش زرد طلایی ملایر و بناب در این سایت استعلام می گردد و عزیزانی که قصد خریداری این محصول، درب کارخانه را دارند می توانند با یک تماس علاوه بر اخذ قیمت روز، تامین این محصولات را نیز توسط مدیر فروش مرکز تولیدی انجام دهند.
انواع کشمش زرد طلایی که یکی از محصولات صادراتی کشورمان به خصوص به کشورهای عربی می باشد در کارخانه با بهترین کیفیت ممکن و با بسته بندی های مناسب صادرات آماده عرضه و بارگیری می باشد و تاجرانی که مایلند این محصولات را توسط تیمی با تجربه خریداری و صادر کنند این امکان برایشان فراهم شده است.
قیمت کشمش زرد

قیمت کشمش زرد طلایی در ایران

لازم به ذکر است که از آنجایی که این محصولات فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند لذا با نوسانات دلار بالا و پایین می روند به همین جهت نیاز است که قبل از خرید و تامین این محصولات قیمت کشمش زرد طلایی به روز استعلام گردد تا محاسبه هزینه ها به کشور مقصد انجام گردد.

انواع کشمش زرد در ایران

در کشورمان به صورت کلی دو نوع کشمش زرد داریم که یکی قلمی شکل می باشد و محصول کاشمر و خلیل آباد استان خراسان بوده و دیگری گرد و بیضی فرم و از محصولات بناب، ملایر و ملکان می باشد که سیستم قیمتی انواع این نوع کشمش نیز با هم متفاوت می باشد.
قیمت کشمش زرد

استعلام قیمت کشمش از طریق مدیر فروش

برای راحتی کار تاجر و خریدار، شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در پایین صفحه قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی و بدون واسطه با ایشان ارتباط گرفته و هر گونه اطلاعاتی را که نیاز است از طریق ایشان استعلام نمایند. هماهنگی جهت خرید و بازدید از کارخانه نیز از جانب ایشان قابل انجام است و اگر هم مایلید بسته بندی کشمش زرد طلایی تولید ملایر را با برند و راه های ارتباطی خود خریداری نمایید این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما