خرید کشمش آفتابی درجه یک

خرید کشمش آفتابی درجه یک از تولیدات مرغوب تاکستان استان قزوین به صورت بوجاری شده و در کارتون و بوجاری نشده و در کیسه در مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن قرار دارید امکان‌ پذیر است و برای ثبت سفارش و استعلام قیمت روز باید با مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش آفتابی

کشمش آفتابی پرتیراژ‌ترین نوع کشمش از نظر میزان تولید در کشورمان شناخته می‌ شود و تقریبا در تمامی مناطقی که انگور در اختیار دارند این نوع کشمش نیز تولید می‌ کنند چرا که برای تولید این کشمش نیازی به هزینه اضافه نیست و فقط کافیست انگور در مقابل آفتاب پهن شود تا شدت نور آن طی نهایتاً دو هفته کشمش را به وجود آورد اما دو ریسک بزرگ برای تولید این نوع کشمش وجود دارد که در پایین به آن اشاره می‌ کنیم:

  • اول اینکه در طی مدت زمانی که انگور بر روی زمین پهن شده است باغدار و کشاورز باید کنار آن نگهبانی بدهد چون به راحتی امکان دستبرد وجود دارد.
  • از طرفی اگر در طی مدت زمانی که انگور بر روی زمین پهن شده است باران بیاید ممکن است خسارت‌ های جبران ناپذیری به کشمش وارد شود.

اما درصد قابل توجهی از باغداران به خاطر اینکه ریسک دو مورد بالا را نمی‌ پذیرند اقدام به تولید کشمش تیزابی می‌ کنند یعنی در واقع انگور این محصولات یک نوع است فقط به جای آنکه مستقیماً در مقابل آفتاب پهن شود ابتدا به مایع تیزاب داغ آغشته و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌ شود این کار باعث می‌ گردد به جای آنکه دو هفته انگور بر روی زمین پهن شود طی ۵ روز نهایتاً کشمش تیزابی به وجود می‌ آید، هم مدت زمان نگهبانی کوتاه‌ تری دارد و هم مدت زمان کوتاه‌ تری برای خشک شدن.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

موضوع مهم در مورد کشمش آفتابی این است که هم نمونه دانه‌ دار آن موجود است و هم بدون دانه اما به صورت کلی از نمونه دانه‌ دار کشمش آفتابی فقط برای موارد آبگیری استفاده می‌ کنند یعنی تولید الکل چه به صورت صنعتی و خوراکی و شیره کشمش و تولید سرکه و به همان صورت بوجاری شده دستی یا سنتی و در کیسه و گونی فروش آنها انجام می‌ گیرد.

پهن کردن انگور مقابل آفتاب ⇓

کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در کارخانه کشمش آراد

یکی از مجموعه تولیدی‌ های کشمش در کشورمان که در شهر تاکستان استان قزوین به عنوان برترین تولیدکننده کشمش آفتابی در کشورمان وجود دارد کارخانه کشمش آراد بوده که در شهرک صنعتی خرمدشت این شهر واقع شده و فروش محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق شخص مدیر فروش آن جناب آقای مصطفی عینی انجام می‌ دهد و شما به صورت حضوری هم امکان خرید دارید این ویژگی است تا شما متوجه شوید که با یک مجموعه تولیدی وارد معامله می‌ شوید نه با یک دلال یا واسطه.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

کشمش آفتابی تنها محصولی است که هم به صورت بوجاری نشده آن یا همان دستچین باغدار به فروش می‌ رسد و هم فرآوری شده آن در کارخانه که به این محصول کشمش پلویی می‌ گویند محصولی که در تولید کیک و کلوچه و شیرینی، استفاده در سالاد و پخت در کنار برنج بسیار مورد استفاده ایرانیان قرار می‌ گیرد و این مجموعه هر دو نوع کشمش را در اختیار داشته و امکان تامین و خریداری آن توسط مشتریان از سراسر ایران فراهم است چون به صورت کلی محصول آفتابی فقط در بازار داخل فروش آن انجام می‌ گیرد و تحت هیچ شرایطی برای صادرات از آن استفاده نمی‌ کنند.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

بوجاری شده کشمش آفتابی در کارخانه که به آن پلویی می‌ گویند در قالب کارتون بسته‌ بندی شده که کارتون‌ های ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو کشمش نیم کیلو وزن کارتون است و فقط از نمونه کشمش آفتابی بی‌ دانه یا بدون هسته جهت تولید محصول پلویی که قرمز رنگ یا سیاه می‌ باشد بهره‌ برداری می‌ کنند و باز هم تاکید می‌ کنیم منطقه تاکستان از توابع استان قزوین بالاترین کیفیت هر دو نوع کشمش آفتابی را که در بالا به آن پرداخته شد در اختیار دارد و بسیار مرغوب‌ تر از تولیدات قوچان استان خراسان، ملایر استان همدان، ابهر استان زنجان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می‌ باشد.

دستچین شده محصول آفتابی توسط باغدار ⇓

تولید کشمش آفتابی در کارخانه کشمش آراد

قیمت و خرید کشمش آفتابی

به واقع تولیدات این مجموعه کیفیتی درخور دارند به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی این مجموعه در قالب کارتون ۹ کیلویی در حال حاضر که در اوایل بهمن ۱۴۰۲ هستیم هر کارتون یک میلیون و صد هزار تومان می باشد در صورتی که برند صراف کیفیتی پایین‌ تر از تولیدات ما را یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان فاکتور می‌ کند اگر در زمینه کشمش کار کرده باشید و بخواهید از ما نمونه جنس بگیرید به خوبی متوجه تفاوت کیفیت تولیدات اشاره شده خواهید شد.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

اما اگر کشمش آفتابی را به صورت بوجاری نشده یا بهتر بگوییم دستچین باغدار بخواهید که قطعاً برای مصارف آبگیری آن را در نظر دارید به دو صورت در این مجموعه عرضه می‌ گردد که در پایین به آن می‌ پردازیم:

  1. یک نمونه از کشمش آفتابی حالتی است که دستچین خود باغدار است که یا توسط کارگر کارخانه دستچین می‌ شود، این محصول پکتین‌ دار و شسته نشده است و در حال حاضر کیلویی ۹۵ هزار تومان برای مشتری فاکتور می‌ شود.
  2. حالت بعدی همین محصول اشاره شده می‌ باشد اما شسته شده است پس طبیعتاً پکتین ندارد و این محصول کیلویی ۷۵ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود.

بسته‌ بندی محصولات پلویی طبیعتاً به صورت کارتونی است کارتون با کیفیت چاپی و لمینتی در اختیار داریم که تفاوت قیمت ۵۰۰۰ تومانی دارند یعنی اگر بخواهید پلویی را در قالب کارتون چاپی خریداری کنید در حال حاضر قیمت آن یک میلیون و ۹۵ هزار تومان می‌ باشد و در کارتون لمینتی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و محصولات آبگیری که در بالا به آن پرداخته شد در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و در گونی انجام می‌ گیرد و برای مشتری ارسال می‌ شود، کیسه‌ هایی که از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو ممکن است متغیر باشند و حداقل فروش آن ۱۰۰ کیلو به بالاست و برای محصولات پلویی کارتونی از ۳۰ کارتون به بالا امکان عرضه وجود دارد.

پلویی، بوجاری شده آفتابی در کارخانه ⇓

قیمت و خرید کشمش آفتابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما