خرید انواع کشمش مویز سیاه بی دانه

تقریبا تمام کسانی که در زمینه عرضه و خرید و فروش انواع خشکبار فعالیت می کنند قطعا در محصولات خود از کشمش مویز نیز استفاده می کنند و به همین جهت به دنبال تامین بهترین کیفیت و مرغوبیت این محصول در بازار هستند. بیشترین فروش در بین انواع کشمش مویز مربوط به محصولات بی دانه می باشد که فرقی هم ندارد که این کشمش ها محصول ایرانی باشند و یا وارداتی. رنگ این محصولات هر چقدر سیاه تر باشد خواص و فواید بیشتری نیز برای بدن خواهد داشت، البته لازم به ذکر است که به همین جهت نیز قیمت آنها بالاتر خواهد بود.
انواع کشمش مویز

انواع کشمش مویز سیاه در بازار

به صورت کلی در بازار خشکبار ایران، ۳ نوع کشمش مویز وجود دارد که می توان به محصول افغان، ازبک و ایرانی اشاره نمود. کشمش های مویز وارداتی همیشه از نوع بی دانه می باشد اما در محصولات کشورمان هم نوع بی دانه داریم و هم دانه دار. اکثرا مویزها به صورت آفتابی خشک و فرآوری می شوند و البته ممکن هم هست که در سایه نیز آنها را خشک کنند که قیمت سایه خشک نیز گرانتر خواهد بود. اگر نیاز شما به این محصولات حجم پایینی می باشد پیشنهاد می کنیم از همان بازار خرید خود را انجام دهید اما اگر به عنوان مثال از ۵۰ کیلو بیشتر بخواهید برای شما خرید از واردکننده و یا تولیدکننده بسیار سودآور خواهد بود.

خرید کشمش مویز سیاه

شما می توانید با ارتباط گرفتن با شماره تماس هایی که در سایت های اصلی عرضه و فروش انواع کشمش و مویز فعالیت می کنند استفاده نموده و ابتدا با استعلام قیمت و سپس دریافت نمونه اقدام به بررسی جنس بپردازید. در مرحله آخر این امکان را دارید که حجم بالایی از خرید را از همان شخص انجام داده و به این صورت هم با قیمت ارزان تر خرید خود را انجام می دهید و هم با کیفیت تازه تر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما