مرکز فروش کشمش و مویز ارزان

فروش انواع کشمش صادراتی و داخلی و نیز مویز قرمز و سیاه که به صورت دانه دار و بی دانه موجود است با نرخ ارزان تر از بازار که به علت عرضه مستقیم و بدون واسطه می باشد در این مرکز آغاز شده است و عزیزانی که قصد خرید دارند می توانند با راه های ارتباطی زیر تماس بگیرند.

مرکز فروش مویز

انواع کشمش و مویز قابل عرضه

این مرکز در استان قزوین و در شهر تاکستان کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش و مویز در اختیار دارد. مشتریان می توانند هم به صورت حضوری و پس از بازدید بار اقدام به خرید داشته باشند و هم اینکه به صورت غیر حضوری نیاز خود را در هر شهری از ایران که باشند تامین نمایند.

 

علاوه بر تولیدات رایج تاکستان که کشمش تیزابی، کشمش آفتابی فله ای، کشمش پلویی، مویز فخری، مویز شانی و کشمش عسگری فله ای می باشد برای تامین نیاز مشتریان داخل و خارج کشور دو محصول دیگر نیز امکان تامین و عرضه داریم که عبارتند از کشمش انگوری طلایی که مناسب برای صادرات بوده و از تولیدات ملکان و بناب استان آذربایجان می باشد و مویز ارگانیک بش که از تولیدات استان فارس و منطقه دشمن زیاری و داراب این استان محسوب می گردد نیز در سبد عرضه انواع کشمش و مویز این مرکز به شمار می رود.

 

محصول انگوری طلایی به صورت فله و با دم و شاخه از باغدار های ملکان خریداری و در کارخانه تاکستان اقدام به آماده سازی و بسته بندی آن می کنیم اما مویز بش مستقیم از دشمن زیاری و داراب آماده و بسته بندی و به سراسر ایران ارسال می گردد.

مرکز فروش کشمش

قیمت انواع کشمش و مویز در نیمه دوم سال ۹۹

در حال حاضر و زمانی که در اواخر شهریور ۱۳۹۹ هستیم هنوز قیمت نهایی کشمش و مویز ها مشخص نیست چرا که انتهای فصل می باشد و از نهایت ۱۰ روز دیگر محصولات تازه وارد بازار خواهند شد.

 

در زمانی که در آن قرار داریم تمام این نرخها مشخص بود اما امسال وضعیت همانطور که خودتان مستحضر هستید مناسب نیست و به نوعی دچار آشوب اقتصادی هستیم، نرخ تمام محصولات به روز مشخص می‌شود و طبیعتاً کشمش و مویز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

مشتریانی که به دنبال استعلام قیمت این محصولات هستند راه های ارتباطی که در پایین قرار گرفته مربوط به مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می باشد و شما می توانید علاوه بر استعلام نرخ اقدام به دریافت مشاوره در مورد صادرات کشمش و یا فروش در بازار داخلی نیز از ایشان داشته باشید.

 

این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا نیازهای مشتری برطرف شود که از آن جمله می توان به کیفیت محصول مطابق با قیمت ارائه شده (برخی از مشتریان تماس می‌گیرند و می‌گویند کیفیت محصول را کمی پایین بیاورید تا قیمت هم کمی پایین بیاید که این کار را می‌توانیم انجام دهیم)، وزن کارتون ها که برخی از مشتریان ۳ کیلویی ،۴ کیلویی و یا ۱۰ کیلویی نیز ممکن است نیاز داشته باشند، این که روی کارتون اطلاعات خریدار را درج نماییم که از آن جمله می توان به درج برند و لوگو و نیز شماره تماس شرکت و یا شخص خریدار اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما