فروش کشمش پلویی در شهرستان ها

فروش کشمش پلویی به صورت مستقیم و از تولید به مصرف در شهرستان های کشورمان از طریق مجموعه کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین کارخانه دارد آغاز شده است و خریدارانی که قصد تهیه این محصولات آفتاب خشک و تیزابی را دارند باید با واحد فروش ارتباط بگیرند.

فروش کشمش پلویی

فرآوری کشمش پلویی با بهترین کیفیت

با وجود اینکه تقریباً یک پنجم کشورمان در زمینه تولید انگور و کشمش فعالیت دارند اما هر منطقه تولیدکننده از ایران یک یا دو محصول به خصوص در اختیار دارد به عنوان مثال منطقه ای به نام تاکستان استان قزوین بهترین کشمش های آفتابی و کشمش های تیزابی ایران را در اختیار دارد و هر کسی که در در زمینه این خشکبار پرطرفدار فعالیت می کند به خوبی این موضوع را می داند.

 

دو کشمشی که در بالا به آن اشاره شد وقتی وارد کارخانه می‌شوند و کارهای فرآوری روی آنها انجام می گیرد تبدیل به کشمش پلویی می شوند. پلوی قرمز و پلویی قهوه ای که هر دوی این محصولات در بازار ایران بسیار پرفروش هستند و بهترین گرید ممکن این نوع کشمش ها را کارخانه های تاکستان تولید و فرآوری می‌کنند و محصولات ملایر، بناب، ملکان، زنجان، ابهر و قوچان در رده ‌های بعدی کیفی قرار دارند.

 

یکی از ویژگی هایی که این مجموعه در اختیار دارد این است که به صورت کلی کشمشی که برای داخلی عرضه می گردد با نمونه صادراتی هیچ تفاوتی ندارد. زمانی کارخانه دار می تواند یک کشمش با کیفیت تحویل مشتری دهید که دو عامل اصلی را رعایت کند: اول اینکه بار مرغوب از باغدار خریداری کرده که روی محصول خروجی تاثیر مستقیم دارد و دوم اینکه دقت دستگاه سورتینگ خود را بالا ببرید که گاهی در این مرکز با دو بار سورت کردن کشمش تحویل مشتری می شود.

فروش کشمش در شهرستان

فروش انواع کشمش در شهرستان ها

علاوه بر اینکه مرکز امکان خرید حضوری انواع کشمش را مهیا می‌کند ولی این شرایط را دارد که در شهرستان های کشورمان نیز به صورت مستقیم از تولید به مصرف فروش کشمش را انجام دهد و شما در هر شهری که هستید بار را تحویل خواهید گرفت.

 

به این صورت که شما وقتی با مدیر فروش ارتباط می‌گیرید و فیلم‌های مربوط به محصول را دریافت می کنید اقدام به ثبت سفارش کرده و میزانی به عنوان بیعانه از شما دریافت می گردد، بار که آماده شد به سمتتان ارسال می گردد و در هر جایی از ایران که باشید وقتی که وسیله نقلیه در انبارتان رسید و قبل از تخلیه اقدام به تسویه حساب کرده و بار را در حضور راننده با چیزی که گفته شده چک می کنید و اگر مطابقت داشت تسویه کرده و اقدام به امضای بارنامه خواهید کرد.

 

در ارتباط با قیمت کشمش نیز به شما تضمین خواهد شد داده شد که نرخ کف کارخانه‌ های کشمش تاکستان برابری کند نه ارزانتر از سایر کارخانه‌ها، زیرا قرار نیست که بازار به هم بخورد برای مشتریانی که بار ضعیف تر هم می خواهند تا قیمت محصول پایین بیاید این امکان نیز مهیا است و با دست بردن در کیفیت بار مطابق خواست مشتری نرخ نهایی نیز ارزان تر خواهد شد و به این صورت سعی شده نیاز اکثر مشتریان از سراسر ایران با بهترین قیمت تامین گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما