فروش کشمش صنعتی ملایر

فروش کشمش صنعتی تولید ملایر و تاکستان در این مرکز انجام می گیرد و اگر مشتری به دنبال استعلام قیمت و خرید از کارخانه است می تواند از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده استفاده نماید و ثبت سفارش کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول صنعتی آفتاب خشک ⇓

کشمش صنعتی ملایر

تولید کشمش صنعتی

ابتدا باید بگوییم که کشمش صنعتی چیست و چه کاربردی دارد و به چه صورت به دست می آید؟ لازم به ذکر است که این محصول در واقع همان کشمش سرکه ای یا ضایعات کشمش است و در کارخانه پس از فرآوری و عملیات سورتینگ تولید می گردد.

 

وقتی که باغدار و کشاورز انگور را در اواسط شهریور ماه از طرق مختلفی مانند آفتابی کردن یا تیزابی کردن تبدیل به کشمش کرد برای فرآوری و شستشو به کارخانه آن را می فروشد و وظیفه مرکز تولیدی این است که این محصولات را بر روی خط تولید بریزد تا کارهای انجام شده روی آنها صورت پذیرد.

 

دستگاهی در خط تولید کارخانه به نام واحد سورتینگ وجود دارد که از طریق تکنولوژی لیزر اقدام به تفکیک کیفیت کشمش های ریخته شده بر روی خط تولید می کند و محصول درجه یک را در کارتون بسته بندی و وارد بازار خواهد کرد و محصول درجه ۲ و درجه ۳ را به کنار می زند.

 

کشمش درجه ۲ و درجه ۳ ای که به کنار زده شده محصول صنعتی می گویند و برای مصارف گوناگونی کاربرد دارد که می توان به تولید الکل، تولید شیره کشمش، استفاده در خوراک دام و طیور و استفاده در پختن کیک و کلوچه و شیرینی و سایر موارد اشاره نمود.

محصول صنعتی مخلوط تیزابی و گوگردی ⇓

فروش کشمش ملایر

فروش کشمش صنعتی در ایران

چون ملایر و تاکستان استان قزوین از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان ایران محسوب می شوند طبیعتاً درصد بالایی از محصولات صنعتی که در ایران می بینید از تولیدات این دو مرکز هستند که به خاطر درصد قند بالای آن، این محصول را خریداری می‌ کنند.

 

لازم به ذکر است اگر قرار به مقایسه شیرینی و قند محصولات تاکستان و ملایر باشد قطعاً منطقه تاکستان در رده بالاتری قرار می‌گیرد و به همین جهت قیمت محصولات آن هم گران تر است که باعث می شود هر محصولی که به کشمش مربوط است از جمله همین محصول صنعتی قیمتی بالاتر هم به خود اختصاص دهد.

 

در ادامه باید اشاره نمود که محصول صنعتی ممکن است ضایعات کشمش آفتابی، تیزابی، طلایی، سایه خشک و یا مخلوطی از همه اینها باشد. پس وقتی که با مدیر فروش هر مرکزی در ایران ارتباط تلفنی گرفتید، باید بگویید که نیازتان چه است تا محصولی که مناسب شما می باشد برایتان در نظر بگیرد.

 

در حال حاضر محصول صنعتی تولید ملایر اگر به صورت آفتابی باشد کیلویی ۱۷۰۰۰ تومان در اواسط آبان ۱۴۰۰ قیمت می خورد و همین محصول در تاکستان کیلویی ۲۰۰۰۰ تومان فاکتور می‌شود که البته میزان اضافه شدن غوره در میان محصولات می تواند قیمت را پایین یا بالا بیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما