فروش کشمش سبز پیکامی درجه یک

فروش کشمش سبز پیکامی درجه یک در سایت بازار کشمش ایران که انواع کشمش را تولید و بسته بندی و در بازار ایران و بین المللی به فروش می رساند آغاز شده است و عزیزانی که مایل به خرید آن هستند می توانند با واحد فروش کارخانه در تماس باشند.

 

مشتریانی که به دنبال صادرات انواع کشمش به کشورهای عربی هستند این مورد را یادآوری می کنیم که می توانند از کشمش سبز و کشمش زرد پیکامی که به نوعی می توان گفت از تولیدات انحصاری کشورمان می باشد استفاده نموده و این محصولات را خریداری و در بازار عرضه و پخش کنند.

کشمش سبز پیکامی

فروش کشمش سبز پیکامی درجه یک

اگر قصد شما خرید و فروش کشمش سبز درجه یک می باشد به شما کشمش سبز پیکامی که به آن پیکانی نیز گفته می شود از تولیدات کاشمر را پیشنهاد می کنیم.

 

این محصولات دارای کیفیت درجه یک و ممتازی در کشورمان می باشند و عزیزانی که مایل به تامین آن هستند می توانند از طریق کارخانه های معتبری که در این شهر و نواحی اطراف آن هستند نیاز خود را تامین نمایند.

کشمش سبز درجه یک

انواع کشمش پیکامی در بازار ایران

ما در کشورمان دو نوع کشمش پیکامی داریم که یکی طلایی و دیگری سبز رنگ می باشد و هر دوی این محصولات را می توان صادر نمود.

 

انگور این محصولات را در اوایل شهریور که چیدند ابتدا به مایع تیزاب آغشته و سپس از سیم های مفتولی طویل آویزان می کنند تا آرام آرام کار خشک شدن آن انجام گیرد.

 

بیشترین حجم تولیدی این محصولات در کشورمان نیز مربوط به کاشمر، خلیل آباد استان خراسان و نیز شهر اراک می باشد که همین محصولات هم در بازار ایران وجود دارد و عرضه می شود.

فروش کشمش پیکامی

انواع بسته بندی کشمش سبز در ایران

عموما کشمش سبز در ایران در کارتن های ۳ و ۵ کیلویی موجود است ولی برای امر صادرات، کارتن های ۱۰ کیلویی توصیه می شود چرا که شمارش آنها در کانتینر و نیز نوع بارگیری آن بسیار راحت تر می باشد.

 

اگر قصدتان صادرات هست پیشنهاد می کنیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید تا علاوه بر استعلام نرخ روز، مشاوره های لازم نیز در مورد این محصول به شما داده شود. در این مجموعه که در تاکستان قزوین فعالیت تولیدی دارد این محصول تولید نمی شود چون تاکستان اصلا انگور آن را در اختیار ندارد و به همین جهت برای تامین مشتریان خود از کارخانه های کاشمر و خلیل آباد بار را به صورت فرآوری شده خریداری و در کارتون های مجموعه تولیدی آراد کار پر کردن آن انجام می گیرد و با همان قیمتی که کارخانه های اشاره شده به مشتری قیمت می دهد در این مرکز نرخ داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما