فروش مستقیم کشمش صادرات به عمان

فروش مستقیم و بدون واسطه انواع کشمش مناسب برای صادرات از جمله کشمش طلایی، کشمش تیزابی و کشمش خرمایی به کشورهای حوزه خلیج فارس و عمان در این سایت که محصولات خود را از تولید به مصرف عرضه می کند آغاز شده است و تاجرانی که با این کشورها فعالیت می کنند می توانند با قیمت مناسب و کیفیت عالی خرید این نوع کشمش ها را انجام دهند.

صادرات مستقیم کشمش

تولید کشمش مناسب برای صادرات

اگر قرار باشد عمده‌ترین کشمش های ایران که از کشورمان صادر می گردد را اشاره کنیم باید موارد زیر را لیست کنیم:

  1. کشمش طلایی که با آن کشمش کالیفرنی یا انگوری نیز گفته می شود.
  2. کشمش تیزابی که به آن کشمش سلطانی نیز گفته می شود.
  3. کشمش خرمایی که در واقع همان محصول تیزابی اما بدون گوگرد می باشد.
  4. کشمش سبز و زرد قلمی که ما ایرانی ها بیشتر آن را در آجیل مصرف می‌کنیم.

 

از چهار محصولی که در بالا به آن اشاره شد سه محصول اول را به صورت تخصصی در کارخانه خود فرآوری و بسته بندی می‌کنیم اما محصول چهارم را اختصاصی برای مشتریان خود می‌توانیم آماده کنیم به این صورت که به همان قیمتی که کارخانه‌های کاشمر به شما این بار را تحویل می‌دهند تقدیمتان خواهیم کرد.

 

محصولاتی که در بالا عنوان شد این مرکز خود کارهای تولید و بسته بندی آن را انجام می دهد که سعی شده با بهترین کیفیت اما با قیمتی کف (نه ارزان تر از سایر کارخانه که بازار را به هم بزند) تقدیمتان کنیم چون در نظر داریم اگر قیمت برای مشتری کمی مناسب تر باشد و به سود دهی برسد طبیعتا این مرکز نیز به سوددهی خواهد رسید.

فروش کشمش به عمان

فروش مستقیم کشمش به کشور عمان

کشور عمان یکی از بهترین کشور های دنیا در زمینه واردات محصولات غذایی از ایران می باشد و از دو جهت این مورد مورد بحث قرار می گیرد:

  1. یک اینکه این کشور دروازه ورود به کشورهای عربی محسوب می‌شود و پس از تاییدیه مواد غذایی از مبدا عمان به سایر کشورهای عربی که حدود یک ششم جمعیت دنیا را تشکیل می دهند صادرات انجام می گیرد.
  2. و هم این که به عنوان یک کشور بی طرف به نوعی مصونیت اقتصادی دارد که اگر بتوانید محصولی را در این کشور جا بیندازید به سودهای بالایی دست خواهید یافت.

 

حال اگر قصد صادرات کشمش به این کشور را دارید این مورد را در نظر داشته باشید که مجموعه کشمش آراد با دادن جنسی با کیفیت به شما در این مورد کمک خواهد کرد و باری را مطابق با کیفیت درخواستی شما تقدیمتان می کند.

 

این سایت به صورت مستقیم بار را بدون دلال و واسطه به دستتان می رساند و شما اگر خریدار حجم بالای کشمش باشید می توانید به صورت مستقیم با هماهنگی کردن با مدیر فروش نسبت به خرید حضوری انواع کشمش که در بالا به آن اشاره شد اقدام نمایید. اگر هم در این کشور سکونت و فعالیت تجاری دارید می توانید با پرداخت اندکی بیعانه درخواست سفارش بار داده بار آماده شده و برایتان ارسال خواهد گردید نماینده یا خود شما می توانید در بندرعباس اقدام به دریافت بار نموده و حساب را تسویه خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما