فروش بهترین کشمش صادراتی ملایر

شهر ملایر که از توابع استان همدان می باشد یکی از تولید کننده های اصلی انواع انگور و کشمش صادراتی ملایر می باشد و محصولات این منطقه بسیار برای امور صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند. تقریبا ۹۰ درصد انگورهای این شهر پس از رسیدن تبدیل به انواع کشمش می شوند که می توان به کشمش تیزابی، انگوری و آفتابی اشاره نمود البته کشمش تیزابی یا سلطانی بیشترین حجم تولید و فروش را به خود اختصاص می دهد. میزان مشهور بودن این محصولات در کشوری مثل روسیه تا حدی است که به کشمش تیزابی، ملایر نیز گفته می شود.

بهترین کشمش صادراتی ملایر

همانطور که اشاره شد بهترین کشمش صادراتی تولید ملایر محصول تیزابی می باشد که بیشترین حجم تولید این نوع کشمش را در کشور به خود اختصاص می دهد. این نوع کشمش ها در کشورهای زیادی چه گوگرد خورده و چه نخورده مصرف دارند و می توان به این مناطق بار ارسال نمود. از آنجایی که این نوع محصول آغشته به روغن تیزاب و دود گوگرد می باشد از تاریخ انقضای بالایی برخوردار است که به ۲ سال هم می رسد و می تواند خیال خریدار را بابت منقضی شدن محصول تا حد زیادی برطرف کند.
کشمش صادراتی ملایر

فروش کشمش ملایر از تولید به مصرف

یکی از ویژگی های ممتاز کشمش و تجارت این محصول آن است که روال دپو کردن آن آسان می باشد و چون برای فروش و صادرات نیاز به کانتینر یخچالی ندارد خود این موضوع می تواند یک عامل مفید برای تاجر به شمار رود و در ضمن جون شما این محصول را از ما به صورت از تولید به مصرف خریداری خواهید کرد چرا که ما علاوه بر فروش و صادرات، کار تولید و بسته بندی این محصولات را نیز انجام می دهیم لذا شما می توانید با نرخ مناسب خرید خود را انجام داده و با شرایط مناسب ترین در بازار انواع کشمش ملایر  را به فروش برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما