خرید انواع کشمش پلویی تاکستان

شهر تاکستان از توابع استان قزوین از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش پلویی در کشورمان می باشد که خرید و فروش بالایی را نیز این محصول به خود اختصاص می دهد. انواع کشمش پلویی به سایز ریز کشمش آفتابی و تیزابی سایز ریز گفته می شود و حتی در کشورهای عربی به کشمش زرد طلایی کشورمان که در مناطق بناب، ملکان و ملایر فرآوری می شود نیز کشمش پلویی می گویند. امکان خرید حضوری و اینترنتی انواع این محصولات را برای شما فراهم نموده ایم تا با خیال راحت نیاز خود را در هر جایی از کشورمان که باشید تامین نمایید.

انواع تولیدات کشمش تاکستان

این شهر یکی از تولید کننده های انواع انگور در کشورمان می باشد اما تولیدات این منطقه از آنجایی که بسیار شیرین است، مصرف کنندگان این محصول آن را خیلی دوست ندارند و به همین دلیل تقریبا تمام انگورهای این شهر تبدیل به کشمش می شود که می توان به کشمش آفتابی و تیزابی اشاره نمود. برعکس ارومیه که انگورهای بسیار معروفی دارد ولی کشمش آن محصولی ضعیفی در بازار به شمار می رود. شما می توانید این محصولات را مستقیما از تولیدات خود ما در تاکستان خرید کنید.
کشمش پلویی

قیمت کشمش پلویی تاکستان

قیمت های انواع کشمش پلویی تاکستان وقتی که موجودی این محصول در کشورمان خوب باشد عموما در طول سال ثابت می ماند ولی اگر بنا به هر دلیلی در فصل زمستان و بهار باغ های انگور دچار چالش شوند قطعا موجودی کشمش هم تحت تاثیر این موضوع قرار خواهد گرفت و به همین جهت نیز قیمت این محصولات با افزایش صعودی مواجه خواهد شد. در سالی مانند ۹۶-۹۷ همین موضوع گریبانگیر بازار کشمش ایران شده و قیمت ها همیشه در حال افزایش بود تا جایی که کشمش آفتابی پلویی به نرخ ۱۴۰۰۰ تومان نیز رسید که این نرخ برای این محصول قابل قبول نخواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما