فروش انواع کشمش کاشمر صادراتی

فروش انواع کشمش کاشمر برای بازار صادراتی و داخلی در این سایت که تولید و بسته بندی کننده این محصولات می باشد انجام شده و خریدار می تواند به صورت بدون واسطه از مرکز تولیدی سفارش خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری ثبت نماید.

 

محصول سبز قلمی کاشمر ⇓

کشمش صادراتی کاشمر

انواع کشمش خراسان رضوی

استان خراسان رضوی به مانند استان قزوین، همدان، آذربایجان‌ شرقی و فارس از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود و محصولات آن هم برای فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت امور صادراتی و انگورهای خاص این منطقه سبب تولید کشمش های منحصر به فردی می شود که در ادامه صحبت خواهد شد.

 

در استان خراسان رضوی، مهم ترین مناطقی که در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند می‌توان به کاشمر، خلیل‌آباد، قوچان و درگز اشاره نمود که محصولات آنها به دو دسته پلویی و قلمی تقسیم می‌شوند و وجود کارخانه‌های بسیاری در این شهرها کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می دهند.

 

به صورت کلی تولیدات استان خراسان رضوی شامل کشمش سبز قلمی، کشمش زرد قلمی، کشمش پلویی، کشمش آفتابی و مویز کاشمر قرمز می باشد. از محصولات قلمی که تولیدات خاص این استان می باشد و سایر محصولات را باید اینگونه توصیف کنیم که اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیتی متوسط و قیمتی ارزان‌ تر هستید مناسب شما خواهد بود.

 

این استان از کارتون های متفاوتی برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کند که به صورت کلی ۳، ۵ و ۹ کیلویی می باشد اما کارخانه هایی هم به تازگی اضافه شده اند که انواع کشمش این استان را به‌ صورت سلفونی بسته بندی و حتی صادر می کنند.

محصول زرد قلمی کاشمر ⇓

فروش کشمش صادراتی

فروش کشمش کاشمر با نرخ کارخانه

این که مشتری بتواند کارخانه ای را پیدا کند که علاوه بر این که بار باکیفیت و تازه با قیمتی مناسب (نه ارزانتر) به دستش برساند و از طرفی از نظر مالی با آن شخص کنار بیاید و کیفیت محصولات خود را مطابق با خواسته مشتریش تحویل دهد می تواند بسیار عالی باشد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین با کادری جوان و مجرب در خدمت مشتریان داخلی و صادراتی هستند و این اطمینان داده می شود که تولیدات این مجموعه با کیفیت یکسان را کارخانه های همجوار هر کارتون ۹ کیلویی را ۵ الی ۱۰ هزار تومان گران تر به فروش می رسانند.

 

اما در مورد کشمش کاشمر و محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد این امکان هم وجود دارد که در این مجموعه خریدار بتواند نیاز خود را تامین کند اما به چه صورت؟ آیا این مجموعه به مانند واسطه برای مشتریش عمل خواهد کرد یا خیر؟

 

اگر مشتری این مجموعه و این مرکز اولاً سفارش بالای محصولات استان خراسان را داشته باشد (تناژ) این بار به صورت فرآوری‌ شده قبل از مرحله بسته بندی از کارخانه های خراسان تهیه و در کارخانه هایی که به مشتری خود قیمت می‌دهند و ممکن است در هر شهری از ایران باشند، بسته بندی می شوند و به این صورت ممکن است حتی با درصد سودی صفر محصول به فروش برسد که اصلاً مهم نیست چرا که هدف اول تجارت در این مواقع، تامین خواسته مشتری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما