فروشنده کشمش آفتابی تولید ملایر

فروشنده کشمش آفتابی تولید ملایر و تاکستان قزوین که بهترین کشمش های آفتاب خشک در ایران را به صورت بی هسته و هسته دار تولید می کنند در این سایت حضور داشته و محصولات خود را از کارخانه به دست مشتری می رساند.

کشمش آفتابی ملایر

انواع کشمش تولید شده در ملایر

ملایر استان همدان از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش می باشد به حدی که در برخی از کشورها کشمش وارداتی از ایران را با نام ملایر می شناسند.

این منطقه به همراه تاکستان استان قزوین بیشترین میزان صادرات کشمش در ایران را به خود اختصاص می دهند.

 

اما محصولاتی که این منطقه تولید می کند عبارت است از:

  1. کشمش آفتابی بی هسته که در کارخانه تبدیل به کشمش پلویی می شود.
  2. کشمش عسگری هسته دار
  3. مویز هسته دار فخری
  4. کشمش سلطانی تیزابی
  5. و کشمش انگوری که به آن طلایی نیز گفته می شود.

 

کارخانه های متعددی در این شهر و شهرک صنعتی که در چند کیلومتری آن واقع شده کار شستشو و فرآوری این محصولات را انجام داده و آن را در کارتون های ۳ و ۵ لایه که در اوزان ۴، ۵ و ۱۰ کیلویی موجود است بسته بندی می کنند.

مقاصد اصلی تولیدات ملایر عراق، روسیه و اوکراین می باشد که برخی از این تولیدکنندگان در این کشورها نمایندگی داشته و مستقیم بار خود را به انبار خود رسانده و در همانجا به صورت مستقیم به فروش می رسانند.

کشمش تولید ملایر

فروشنده بهترین کشمش آفتابی در ایران

در بالا به آن پرداخته شد که ملایر و تاکستان بیشترین میزان تولیدات محصولات آفتابی را در کشورمان دارند اما کدام یک بهترند؟

قطعا تولیدات تاکستان از کیفیت بالاتر و مرغوبتری برخوردار بوده و کارخانه های کشمش در تاکستان بار را با وسواس بیشتر سورت می کنند که باعث می شود محصول نهایی خوش رنگ تر از آب دربیاید.

 

کارخانه این مرکز نیز در تاکستان استان قزوین واقع شده و تمام محصولاتی که در بالا به آن اشاره شده را تولید و بسته بندی می کند.

از جمله این محصولات کشمش آفتابی در دو حالت فله (با دم و شاخه) و کارتون شده که کاملا تمیز شده و بدون دم می باشد که در حقیقت همان کشمش پلویی است می باشد.

 

مشتریان می توانند علاوه بر خرید حضوری درب کارخانه اقدام به سفارش به صورت اینترنتی داشته باشند تا بار پس از پردازش به هر نقطه ای از ایران که باشد فرستاده شود.

برای مشتریان صادراتی نیز امکان بازدید از خط تولید داده شده تا با اطمینان خاطر بتوانند خرید خود را انجام دهند چون در حال حاضر و با وجود انواع کلاهبرداری ها تنها داشتن اعتماد است که باعث می شود مشتری میل به خرید بیشتر داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما