عمده فروشی کشمش هسته دار ارگانیک

عمده فروشی کشمش هسته دار و بی هسته ارگانیک در این مرکز که تولید و بسته بندی انواع این محصولات در تاکستان استان قزوین است انجام می شود و خریدارانی که قصد تهیه این محصولات را به صورت کیسه ای و یا کارتونی دارند با قسمت فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

کشمش ارگانیک عمده

کشمش ارگانیک در ایران

بسیاری از خریداران و مشتریانی که در داخل بازار خشکبار ایران فعالیت می کنند کشمش ارگانیک را به عنوان محصولی می شناسند که به آن تیزاب و یا گوگرد نزده باشند و یا اینکه در آفتاب و یا سایه خشک شده باشد.

 

اما تعریف کشمش ارگانیک به این معنی است که در انگور از کود و سم استفاده نشده باشد و یا اینکه اگر هم استفاده شده باشد از نوع مجاز، آن هم به میزان و مقدار مشخص شده بهره ببرند که این امکان وجود دارد که محصول را وارد آزمایشگاه کنند و تاییدیه ارگانیک یا غیر ارگانیک بودن بگیرند.

 

به صورت کلی کشمش ارگانیک در ایران بسیار کمیاب و یا حتی نایاب است اما هستند مناطقی که در کشورمان مویز و کشمش ارگانیک را تولید می کند که می توان به استان فارس در مناطقی نظیر دشمن زیاری و داراب اشاره نمود.

 

عموماً این محصولات فرآوری شده در کارخانه نیستند و با دست و به صورت سنتی توسط کارگر تمیز می شود و همین جهت مشتریان بیشتر مایلند این محصولات را در کیسه و گونی خریداری کنند، چون از مایع و ماده نگهدارنده در آنها استفاده نمی شود و وجود کارتون و بسته بندی درون پلاستیک باعث می‌شود که محصول نم گرفته و کپک و یا حشره بزند.

کشمش هسته دار عمده

عمده فروشی کشمش و مویز ارگانیک

در این مرکز با وجود این که به صورت تخصصی بر روی تولید و بسته بندی انواع کشمش چه برای صادرات و یا عمده فروشی در بازار داخل کار می‌شود و عموماً بسته‌ بندی این محصولات به صورت کارتونی بوده و برای مراکز پخش و یا فروش در بازار صادراتی بسیار مناسب است اما محصولات کیسه ای که در بالا به آن اشاره شد نظیر کشمش و مویز ارگانیک هم در این سایت و کارخانه زیر مجموعه امکان عرضه و فروش آن وجود دارد.

 

کشمش ارگانیک که در واقع همان آفتاب خشک است هم در کیسه‌های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی به صورت هسته دار و بی هسته امکان فروش آن از تولیدات تاکستان استان قزوین وجود دارد. از طرفی مویز ارگانیک که در بالا به آن اشاره شد و از تولیدات منطقه دشمن زیاری و داراب استان فارس است هم در قالب بسته بندی کیسه ای به صورت از تولید به مصرف در سراسر ایران عرضه می گردد.

 

لازم به ذکر است مشتری در این مرکز می‌تواند هم به صورت حضوری با هماهنگی کردن با مدیر فروش اقدام به خرید حضوری داشته باشد و یا اینکه در هر جایی از ایران که باشد با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت خواهد کرد و پس از اینکه رسید باربری که نام و مشخصات شخص خریدار بر روی آن درج گردیده و مهر باربری هم بر روی آن زده شده برایشان از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی ارسال شد اقدام به تسویه خواهد نمود.

 

اما مشتری که حجم‌ بالا بخواهد به عنوان مثال یک وانت یا یک نیسان فقط هزینه ارسال با وانت از ایشان به عنوان بیعانه دریافت می گردد و وقتی بار به سمتشان حرکت کرد و وقتی که درب انبار خریدار رسید اقدام به تسویه خواهد نمود که این می‌تواند برای هر مشتری جالب توجه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما