صادر کننده کشمش تیزابی طلایی عمده

تولید و صادر کننده کشمش تیزابی طلایی به صورت عمده در این مرکز حضور دارد و تاجرانی که به دنبال مجموعه ای هستند که بتواند علاوه بر تولید این محصولات، صفر تا صد صادرات انواع کشمش را هم انجام دهد می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی و یا حضوری داشته باشند.

 

کشمش تیزابی طلایی ⇓

صادر کننده کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی طلایی

اگر در زمینه کشمش فعالیت داشتید به خوبی می دانید که یکی از بهترین کشمش های صادراتی چه در ایران و چه در سایر کشورهای تولید کننده این محصولات کشمش تیزابی طلایی می باشد و منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آنجا کارخانه دارد یکی از تولیدکنندگان برتر این محصول از نظر کیفیت و مرغوبیت می‌ باشد.

 

تیزابی طلایی در واقع به همان محصول تیزابی می‌گویند که به آن گوگرد زده اند و باعث می‌شود رنگ آن روشن‌ تر شود چون ما علاوه بر دارا بودن این محصول در ایران نوعی از کشمش تیزابی هم داریم که به آن گوگرد نمی زنند و طبیعتاً رنگی تیره تر دارد که به آن کشمش خرمایی می گویند.

 

علاوه بر منطقه تاکستان قزوین که همانطور که در بالا گفته شد از نظر مرغوبیت حرف اول را در ایران می‌زند مناطق دیگری در ایران نظیر ملایر، بناب و قوچان هم هستند که این محصول را تولید می کنند اما شما باید این مورد مهم را در نظر داشته باشید که:

اگر مشتری شما بار مرغوب می خواهد و حاضر است قیمت آن را نیز پرداخت کند قطعاً از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت اگر به دنبال محصولی متوسط از نظر کیفی و قیمتی ارزانتر هستید تولیدات سایر مناطق که در بالا به آن پرداخته شد پیشنهاد بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

کشمش خرمایی ⇓

کشمش تیزابی عمده

صادرات مستقیم کشمش تیزابی

اگر شما یک تاجر و یا شرکت بازرگانی هستید و یا حتی شخصی هستید که در خارج از ایران سکونت و فعالیت دارد و عملا شخصی را در داخل کشور ندارید که به عنوان نماینده ایشان باشد، این تضمین به شما داده می شود که این مرکز و این مجموعه علاوه بر اینکه کارخانه کشمش داشته و انواع این محصولات را تولید می کند بلکه امکان صادرات صفر تا صد آن را نیز بر عهده گرفته تا جایی که بار مستقیم به دست خریدار در هر جایی از دنیا که باشد خواهد رسید.

 

به این صورت که شما وقتی سفارش کشمش تیزابی را دادید به عنوان مثال یک کانتینر ۲۰ فوت کمتر از ۵ روز بارتان آماده و بارگیری می شود و کارهای بهداشت، استاندارد، گمرک و ترانزیت محموله هم انجام شده و مرسوله پلمپ و قرنطینه شده به سمتتان ارسال خواهد شد.

 

مورد مهم دیگری که می ماند این است که بسته بندی کشمش تیزابی در این مجموعه و سایر کارخانه‌ های کشمش در ایران به صورت کارتونی است که برای صادرات عموماً از ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص استفاده می کنند که پنج لایه بوده و در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن آن هم خریداری می شود که همان جنس کره ای می باشد که در حال حاضر نرخ هر کارتون ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما