شرکت پخش کشمش تیزابی به صورت عمده

مشتری و خریدار می تواند کشمش تیزابی به صورت عمده و جزئی را از این مرکز و شرکت که کار پخش محصولات خود را از تولید به مصرف انجام می دهد تامین و این محصولات را در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخل و ۱۰ کیلویی برای صادرات تهیه نماید.

کشمش تیزابی گوگردی (تصویر پایین)

کشمش تیزابی عمده

تولید کشمش تیزابی مرغوب

از جمله محصولاتی که برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی در حجم وسیع از آن استفاده می شود کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی است که این نوع محصول هم به صورت هسته دار آن تولید می گردد و هم بدون هسته آن و تقریباً اکثر مناطق تولید کننده انگور این نوع کشمش را هم تولید می‌ کنند چرا که با افزایش نرخ ارز، قیمت آن هم بالا می رود.

 

از تولید کنندگان اصلی کشمش تیزابی در ایران می‌توان به تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان اشاره نمود که این دو منطقه چیزی در حدود سه چهارم این نوع محصول را در کشورمان تولید می‌ کنند که اگر به دنبال خرید بار باکیفیت و مرغوب هستید قطعا این تولیدات تاکستان به شما پیشنهاد می گردد در غیر اینصورت محصولات ملایر مناسب کار شما خواهد بود.

 

به صورت کلی این نوع کشمش باید بدون هسته باشد تا فروش آن تضمینی در نظر گرفته شود و به صورت کلی مردم چه در داخل کشور و خارج از آن به دنبال خرید نوع بدون هسته هستند.

 

این مورد هم نیاز است که گفته شود که کشمش تیزابی بر دو نوع است که یک حالت همانی است که در بالا به آن پرداخته شد و دیگری زمانی است که بعد از تبدیل انگور به کشمش بوسیله مایع تیزاب به آن دیگر گوگرد نمی زنند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد که رنگ قهوه ای تیره نیز دارد.

کشمش تیزابی بدون گوگرد یا کشمش خرمایی (تصویر پایین)

پخش عمده کشمش

پخش کشمش به صورت عمده

مشتری در این مرکز این امکان را دارد که به صورت مستقیم از کارخانه خرید کند، به این صورت که این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد محصولات خود را از تولید به مصرف به صورت عمده و جزئی پخش میکند چه برای بازار داخل و چه امر صادرات.

 

کارتون هایی که این مرکز برای کشمش تیزابی در نظر دارد برای صادرات به صورت ۵ و ۱۰ کیلویی خالص است اما برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی که در واقع با وزن کارتون به این میزان می رسد که ۸.۵ کیلو کشمش و ۰.۵ کیلو وزن کارتون خواهد شد.

 

در حال حاضر یعنی اواخر مرداد ۱۴۰۰ نرخ این محصول برای صادرات به کیلویی ۳۰ هزار تومان می رسد و برای بازار داخل هر کارتون ۲۵۰ هزار تومان، که با توجه به شروع شدن فصل جدید که تقریباً از ۴۰ روز دیگر آغاز می‌شود مشخص نیست که نرخ این محصولات روی همین میزان می ماند یا افزایش و یا کاهش پیدا می کند.

 

اگر این محصولات را برای بازار داخل بخواهید تحت هیچ شرایطی نگرانی از بابت تأمین برای هیچ مشتری وجود ندارد اما برای صادرات لازم است که این مورد گفته شود، کشمش تیزابی و خرمایی هر یک هفته امکان تامین یک کانتینر ۲۰ فوت وجود دارد یعنی شما از هر کدام یک از محصولات اشاره شده در هر ماه می توانید حدود ۸۰ تن بار خالص خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما