شرکت فروش مویز اعلا

خریدار می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه در این شرکت که فروش کشمش مویز اعلا را در قالب بسته بندی کارتونی و کیسه ای انجام می دهد، اقدام به خرید این محصولات را داشته و بار را در هر جایی از ایران که باشد از طریق باربری تحویل بگیرد.

 

مویز سیاه ازبک ⇓

شرکت فروش مویز

تولید انواع مویز اعلا

در کشورمان تقریباً اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند کشمش مویز هم تولید می کنند و این محصولات را که دارای خواص بسیاری برای انسان می باشد در دو نمونه هسته دار و بدون هسته تولید می گردد و بیشتر از آنکه جهت صادرات مورد استفاده قرار بگیرد برای فروش در بازار داخلی این محصول بسیار مناسب است.

 

از نظر رنگ، مویز به دو دسته تقسیم می شود که یا قرمز و سرخ رنگ است و یا سیاه رنگ که اگر قرار باشد از نظر میزان فوایدی که این محصول برای انسان دارد آن را رتبه بندی کنیم باید این موضوع عنوان شود که مویز سیاه بدون هسته بیشترین فواید را برای انسان در پی دارد.

 

اما نکته مهم این است که میزان تولید محصول اشاره شده در ایران بسیار کم است و مناطق معدودی در ایران هستند که آن را تولید می‌ کنند که می‌توان به سردشت استان کردستان و شاهرود استان سمنان اشاره نمود که گاهی اوقات پیش می آید حتی موجودی محصول اشاره شده در کل ایران در فصل پاییز به اتمام می‌رسد.

 

حال برای جبران این مورد و تامین نیاز مشتریان از سراسر ایران نیاز است که آنها از دو کشور افغانستان و ازبکستان که به عنوان اصلی ترین تولید کننده این محصولات در دنیا شناخته می شود وارد گردد، در واقع همان محصولاتی که ما با نام مویز ازبک و مویز افغان می شناسیم در حقیقت از دو کشور اشاره شده وارد شده است.

مویز قرمز هسته دار ⇓

شرکت مویز اعلا

فروش مستقیم مویز از شرکت

وقتی شما شرکت یا کارخانه ای را پیدا کنید که به صورت مستقیم محصولات خود را عرضه می کند علاوه بر اینکه محصول تازه به دستتان می رسد بلکه با قیمت مناسب تری هم این اتفاق خواهد افتاد. لازم به ذکر است در اینجا گفته شد مناسبتر و از واژه ارزانتر استفاده نشده است چرا که این اطمینان را به شما می دهیم هر ارزانی حداقل در خشکبار بی علت نیست.

 

تمام محصولاتی که در بالا گفته شد اعم از مویز سیاه هسته دار، مویز سیاه بدون هسته و مویز قرمز هسته دار (لازم به ذکر است در ایران محصول قرمز بدون هسته اصلا موجود نداریم و تولید نمی شود) موجود بوده و قابلیت عرضه آنها به صورت فرآوری شده سنتی که در کارتون و یا کیسه بسته بندی می شود و هم به صورت فرآوری نشده که دارای دم، شاخه و خاک محصول است در قالب بسته بندی کیسه ای ارسال می گردد.

 

از طرفی شماره تماس مدیر فروش مجموعه هم در این سایت آورده شده که شما می توانید با ایشان مستقیماً تماس بگیرید و استعلام قیمت گرفته و درخواست ثبت سفارش و ارسال محموله از طریق ایشان داشته باشید که طبیعتا از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی برایتان ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما