خرید کشمش خشک بوانات فارس

خرید کشمش خشک بوانات استان فارس که به صورت کلی در زمینه تولید مویز ارگانیک سیاه و قرمز و نیز کشمش آفتابی و تیزابی تخصص دارند در این سایت امکان پذیر بوده و عزیزانی که قصد خرید انواع این محصولات را به صورت کیسه ای و یا کارتون شده دارند باید با واحد فروش ارتباط بگیرند.

خرید کشمش بوانات

انواع کشمش و مویز استان فارس

استان فارس یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش و مویز در کشورمان محسوب می شود که در کنار استان همدان و استان قزوین در زمینه تولید این محصولات در حجم بسیار بالا فعالیت دارند. این محصولات که هم در سایه، هم در آفتاب و هم به وسیله تیزاب خشک می شوند به صورت کیسه‌ای و فله و هم به صورت کارتون شده به فروش می‌رسند.

 

مهمترین مناطقی که در استان فارس کار تولید کشمش را انجام می دهند می ‌توان به بوانات شیراز دشمن زیاری و داراب اشاره نمود که به صورت تخصصی در زمینه تولید کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، مویز قرمز رطبی، بش و ریش بابا و نیز مویز سیاه سمرقندی و شانی اشاره نمود.

 

متاسفانه تعداد کارخانه های فرآوری و بسته بندی کشمش در استان فارس کم می باشد و به همین جهت اکثر باغداران این مناطق مجبورند بار خود را به مراکز تولید سایر استانهای کشورمان از جمله تاکستان و ملایر به فروش برسانند و یا اینکه بار را به همان صورت فله ‌ای و در کیسه عرضه کنند.

خرید کشمش فارس

خرید کشمش بوانات فارس

همانطور که در بالا اشاره شد منطقه بوانات نیز از تولید کنندگان اصلی کشمش است که خیلی کم بر روی مویز و تولید آن فعالیت دارد. در ایران این منطقه را بیشتر با نام کشمش آفتابی می شناسند و کمتر با کشمش تیزابی و لازم به ذکر است که محصولات این منطقه هم به ‌صورت هسته ‌دار است و هم به صورت بی هسته.

 

به صورت کلی زمانی مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان اقدام به خرید کشمش بوانات در حجم بالا می کنند که موجودی کشمش خود یا به اتمام رسیده باشد و یا اینکه قیمت آن بالا رفته است، اما به صورت کلی مشتریان بیشتر مایلند از دو منطقه اشاره شده بود بار همان مناطق را خریداری کنند.

 

با این اوصاف امکان اینکه محصول خشک شده را از منطقه بوانات خریداری کنید در این مرکز وجود دارد و در حال حاضر علاوه بر اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد از این منطقه کشمش خریداری می‌کند و برای مشتری خود ارسال می کند از مناطق دیگری نظیر دشمن‌ زیاری و داراب نیز این موارد را انجام داده و از همان جا به سمت مشتری ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما