خرید کشمش ارگانیک با قیمتی فوق العاده

امکان خرید کشمش ارگانیک و طبیعی با قیمتی فوق العاده در این مرکز وجود دارد و عزیزانی که قصد خرید این نوع کشمش را دارند می توانند به صورت مستقیم نیاز خود را از کارخانه تامین و بار را در هر شهری از ایران که باشد دریافت نمایند.

قیمت کشمش ارگانیک

کشمش ارگانیک یا طبیعی

کشمش ارگانیک یا کشمش طبیعی محصولی است که در ایران تولید می شود و مشتریان زیادی نیز دارد که گاهی تماس می‌گیرند و می‌گویند فقط ما این محصول را می‌خواهیم یعنی کشمشی که عاری از ناخالصی باشد چون برای مصرف منزل می خواهند یا این که قصد دارند آن را به فرزند خود بدهند.

 

ما کاری به سایر کشورها نداریم اما زمانی که نرخ ارز در اوایل سال ۹۷ افزایش پیدا کرد قیمت کود و سم چه مجاز و چه غیر مجاز افزایش چشمگیری داشت و همین مورد باعث شد که باغداران به سمت خرید کود های ارزان قیمت که قطعاً ارزشی هم ندارد بروند تا محصول نهایی نیز اصطلاحا دیگر ارگانیک نباشد.

 

اما همچنان هستند مناطقی در ایران که بار را با کود طبیعی حتی و به صورت دیمی تولید می‌کنند که بیشتر مناطق استان فارس به این صورت انواع مویز خود را تولید می‌کنند. لازم به ذکر است در تاکستان استان قزوین که این مرکز در آن فعالیت تولیدی دارد باغدارانی هستند که هنوز کشمش را با کود و سم مجاز تولید کرده و تحویل کارخانه می دهند تا تبدیل به کشمش پلویی یا کشمش تیزابی شود.

 

گاهی اوقات مشتری کشمش ارگانیک را در این می‌بیند که به آن تیزاب نزنند یا گوگرد نزنند، روغن پارافین یا آفتابگردان نزنند که از این نظر این اطمینان را به تمام این عزیزان خواهیم داد که بار را می توانیم با این شرایط تحویلتان دهیم لازم به ذکر است اگر این موارد در کشمش نباشد مدت ماندگاری این محصول پایین خواهد آمد که در فصل تابستان و فصول گرم محصول زودتر منقضی خواهد شد.

قیمت فوق العاده کشمش

خرید انواع کشمش با نرخ فوق العاده

در این مرکز چون شما به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد همکاری خواهد شد لذا قیمت تمام محصولات فوق العاده و مناسب خواهد بود و این به معنای ارزانترین نیست بلکه این را ما باید بدانیم که هر ارزانی با علت است یعنی از کیفیت بار خیلی ها می کاهند و نرخ ارزان به مشتری قیمت می دهند در صورتی که خیلی های دیگر به دنبال خرید کشمش مرغوب هستند تا صرفاً محصولی ارزان.

 

علاوه بر کشمش ارگانیک که در بالا به آن پرداخته شد امکان عرضه محصولاتی دیگر نظیر کشمش تیزابی، کشمش طلایی، کشمش مویز و کشمش پلویی را نیز خواهیم داشت.

 

این محصولات هم در کارتون که برای صادرات ۱۰ کیلویی است و برای بازار داخلی ۹ کیلویی و هم به صورت فله ای و در کیسه عرضه می گردد، وقتی که قرار است با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید باید این موارد را ذکر کنید تا طبق خواسته شما انواع محصولات بسته بندی گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما