خرید کشمش آفتابی سرخ

خرید کشمش آفتابی و کشمش پلویی سرخ یا همان قرمز رنگ از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان به صورت بی دانه و دانه دار در این مرکز به صورت مستقیم از تولید کننده ممکن شده است و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه این محصولات را دارند با قسمت عرضه کارخانه در ارتباط باشند.

خرید کشمش سرخ

کشمش آفتابی و کشمش پلویی

کشمش آفتابی یکی از پرتیراژترین انواع کشمش در کشورمان می‌باشد که در حجم بسیار زیادی تولید می گردد و بیشتر مشتریان آن در داخل ایران هستند تا بحث صادرات. از آن جهت که روال تولید آن راحت تر از سایر کشمش است خیلی از باغداران مایلند که این بار را تولید کنند به این صورت که انگور را پس از چیدن که در اواسط شهریور ماه می باشد بر روی زمین پهن می کنند تا آفتاب آن را آرام آرام خشک کند.

 

وقتی کشمش آفتابی را که باید بیدانه یا بی هسته باشد بر روی خط تولید می‌ریزند و کارهای فرآوری نظیر شستن، دم کنی و سورتینگ روی آن انجام می‌شود محصول خروجی تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد که در انتهای مسیر به آن روغن پارافین خوراکی زده و در بازار کشورمان در صنعت کیک و کلوچه سازی، پخت نان و طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از بهترین تولید کنندگان کشمش آفتابی و طبیعتا کشمش پلویی تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد که تقریباً تمام نیاز کشورمان از همین دو منطقه تامین می شود. لازم به ذکر است که اگر کشمش آفتابی را به صورت فله ای و فرآوری نشده بخواهید در کیسه یا گونی عرضه می‌شود و اگر به صورت فرآوری شده بخواهید در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی خواهد شد.

کشمش آفتابی سرخ

خرید کشمش آفتابی سرخ رنگ

مرکز تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و طبیعتاً همانطور که در بالا به آن اشاره شد بهترین کشمش های آفتابی سرخ و کشمش پلویی در ایران مربوط به همین منطقه است آن هم به دلیل درصد قند بالای محصولات آن می‌باشد تا جایی که درصد بسیار زیادی از انگورهای تولیدی این مرکز تبدیل به کشمش می شود چون انگور آن قند بسیار زیادی دارد و دل آدم را به اصطلاح میزند.

 

اما این مورد توجه داشته باشید وقتی که می ‌گوییم کشمش آفتابی منظور همان فرآوری نشده است یعنی کشمشی که ممکن است دم و شاخه داشته باشد و خاک نیز به آن چسبیده است و در کیسه های ۲۰ تا ۴۰ کیلویی بسته بندی و ارسال هم می شوند.

 

اگر به دنبال خرید این محصول است این اطمینان را به شما خواهیم داد که با بهترین کیفیت ممکن این محصولات بسته بندی و ارسال می شود و همانطور که در بالا هم به آن پرداخته شد این محصولات هم به صورت بیدانه و بی هسته موجود هستند و هم هسته دار و یا دانه دار. چیزی که مهم است این محصولات قطعاً آفتابی بوده و برعکس بازار که رسم است در آن غوره می ریزند تا قیمت آن کمی پایین ‌تر بیاید قطعاً این اتفاقات در این مرکز رقم نخواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما