خرید مویز انگور سیاه

خرید مویز انگور سیاه یا همان شاهانی که بهترین مویز ایران محسوب می شود در این مرکز به صورت مستقیم انجام می شود و مشتریانی که قصد خریداری این محصولات را به صورت فله ای و نیز بسته بندی شده کارتونی دارند با قسمت فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

خرید مویز سیاه

مویز انگور سیاه چگونه محصولیست؟

مویز از انواع کشمش محسوب می شود و به همان گونه که ما کشمش هسته دار و بی هسته داریم در مورد مویز نیز همین مورد صدق خواهد کرد این محصول ارزشمند می تواند به عنوان یک ماده غذایی مکمل در هر خانواده‌ای مورد استفاده قرار بگیرد.

 

اما اگر قرار باشد بهترین نوع مویز را نام ببریم طبیعتاً مویز سیاه که هم به صورت هسته دار و هم بی هسته موجود است بهترین نوع این محصول به شمار می رود که آن را از انگور سیاه تولید می کنند که معروف به شاهانی یا شانی می باشد.

 

معدود مناطقی در ایران هستند که مویز شانی را تولید می‌کنند که می‌توان به ملایر و تاکستان قزوین اشاره نمود که عموماً این محصول در آبان ماه امکان عرضه آن وجود دارد و از آنجایی که میزان تولید آن بسیار کم است ممکن است تا قبل از عید تمام آن به فروش رود.

 

به صورت کلی این نوع مویز کاملا سنتی تمیز و فرآوری می‌شود و آن را دیگر برای بحث شستشو و مواردی نظیر آن به کارخانه نمی آورند. وقتی که کارگر آن را تمیز کرد به صورت فله ای در کیسه و یا به صورت بسته بندی شده در کارتون به فروش خواهد رفت.

خرید مویز انگور

خرید انواع مویز در این مرکز

علاوه بر مویز شانی که در بالا به آن اشاره شد کشورمان محصولات دیگری نیز در این زمینه تولید می کند که می توان به موارد زیر به آن اشاره نمود:

 

که سعی شده در این مرکز انواع این محصولات را با کیفیتی مناسب و با قیمتی رقابتی در سرتاسر ایران عرضه کنیم که خرید شما می‌تواند هم به صورت حضوری در کارخانه و یا انبار فله باشد و هم اینکه در هر جایی از ایران که هستید سفارش اینترنتی محصول دهید.

 

همانطور که در بالا به آن اشاره شد این محصولات ممکن است هم با دم و شاخه و با کیسه بسته بندی و ارسال شوند و هم بدون دم و هرگونه مورد دیگه ای که کاملاً تمیز شده نیز هست که در کارتون نیز بسته بندی و ارسال می گردد که شما وقتی با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفتید فیلم محصول را در پیام رسانی مانند واتساپ دریافت و طبق همان سفارش را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما