خرید عمده بهترین کشمش مویز سیاه

انواع کشمش مویز چه سیاه رنگ باشند و چه قرمز از خواص بیشماری برخوردار می باشد و این محصولات که هم دانه دار آن موجود است و هم بی دانه آن در کشورمان از خرید و فروش بالایی برخوردار می باشد. یکی از بهترین کشمش های مویز ایران نوع شانی می باشد که از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار بوده و این محصولات در مناطق زیادی از کشورمان فرآوری می شود که یکی از آنها منطقه تاکستان قزوین می باشد. در بحث فروش انواع مویز بیشتر بازار داخل ملاک است و کمتر این محصول به کشورهای دیگر صادر می گردد.
کشمش مویز سیاه

بهترین کشمش مویز در بازار ایران

اکثر کسانی که انواع خشکبار را کار می کنند به خوبی با نام کشمش مویز ازبک آشنا بوده و این محصول را به خوبی می شناسند. در ازبکستان تنوع مویزهای سیاه بسیار بالا بوده و سایزهای مختلفی نیز وجود دارد که برخی از آنها وارد کشورمان می شوند. این محصولات بی دانه از طعمی بسیار خوشمزه برخوردار هست و در بازار کشورمان محصولی لوکس به شمار می رود. می توان گفت انواع مویز ازبک بهترین این محصول در ایران می باشد که قیمت های برخی از این محصولات نیز به صورت عمده ممکن به کیلویی ۵۰۰۰۰ تومان نیز برسد.

خرید مستقیم انواع کشمش مویز

به عرضه کنندگان این محصول پیشنهاد می شود که اگر قصد خرید و فروش آن را دارند سعی کنند به صورت مستقیم و بی واسطه آن را تامین کنند چرا که هم قیمت رقابتی تری شاملشان می شود و هم این که بار از کیفیت تازه تری برخوردار می باشد. متاسفانه در بازار شاهد این مورد هستیم که گاهی کشمش مویزی مانند ازبک را برای اینکه قیمت نهایی آن را پایین بیاورند، این محصول را با جنس دیگری مخلوط و یا بار سال قبل آن مخلوط می کنند و به فروش می رسانند و شاید یک حرفه ای متوجه این مورد شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما