خرید آنلاین مویز بی هسته و هسته دار

امکان خرید آنلاین و اینترنتی مویز بی هسته و هسته دار سیاه و قرمز در این مرکز وجود دارد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را مستقیما از کارخانه دارند می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایند.

خرید مویز بی هسته

انواع مویز بی هسته و هسته دار در ایران

در بازار ایران همانطور که انواع کشمش در مقیاس بسیار بالایی تولید می شود مویز نیز به همین صورت خواهد بود که مناطق مختلفی در کشورمان هستند که این محصولات را نیز تولید می کنند.

 

مویز ایرانی عموما هسته دار است و هر دو رنگ سیاه و قرمز را موجود دارند اما برای تامین نیاز برخی مشتریانی که به دنبال مویز سیاه بی هسته هستند ناچاریم از کشورهای ازبکستان و افغانستان این محصولات را وارد کنیم.

 

در این مرکز که خود تولید کننده انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است مویز نیز در اختیار داشته و آن را به سراسر ایران عرضه می کند آن هم در انواع بی هسته و هسته دار یا به صورت کارتون شده و یا فله ای و در کیسه.

 

وقتی که شما با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی گرفتید باید بگویید که نیازتان به چه صورت است تا ایشان شما را راهنمایی کرده تا بتوانید بهترین خرید خود را انجام دهید. این مورد را در نظر داشته باشید که هسته داشتن یا نداشتن، رنگ قرمز و سیاه و درشت یا ریز بودن این محصول در قیمت نهایی آن تاثیر مستقیم دارد.

خرید مویز هسته دار

خرید آنلاین انواع مویز

ابتدا لازم به ذکر است که این مورد را یادآوری کنیم که این مرکز فروشگاه اینترنتی نیست بلکه شما را با انواع کشمش و مویز آشنا کرده و باعث می شود که با دید باز خرید کنید و خدای نکرده در طی خرید از هر مجموعه یا هر شخصی دچار ضرر احتمالی نشوید.

 

حال اگر قابل دانستید و از این مرکز خرید خود را ثبت نمودید اگر به صورت حضوری بود که در کارخانه این کار انجام می گیرد در غیر این صورت طبیعتاً نیاز است که به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

 

ابتدا نیاز خود را وقتی که با مدیر فروش صحبت کردید بیان ‌کنید، فیلم بار مورد نظر برایتان ارسال می شود و اگر تایید نمودید دقیقا همان بار برایتان ارسال خواهد شد که اگر غیر حضوری و آنلاین است با باربری های کامیونی و اتوبوسی این کار انجام می‌گیرد و اگر حجم کار بالاست طبیعتاً با وانت و کامیونت.

 

اما اگر بخواهیم انواع مویزی که امکان عرضه آن را داریم بیان کنیم باید نام مویز ازبک، مویز افغان، مویز فخری که عموماً به صورت فله ای و با دم و شاخه است، مویز بش و  مویز ریش بابا که هسته دار هستند و از تولیدات استان فارس می باشند و امکان فروش در سراسر ایران را خواهیم داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما