توزیع کنندگان کشمش سبز کاشمر

یکی از بهترین توزیه کنندگان انواع کشمش کاشمر از جمله کشمش سبز و طلایی این منطقه به همراه خلیل آباد استان خراسان در این مرکز قرار دارد و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با بهترین قیمت و کیفیت هستند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز تولید کاشمر

کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی از تولیدات انحصاری کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد و در میان کارتون های فرآوری شده این محصولات، هم هسته‌دار آن موجود است و هم با هسته آن. کشمش های اشاره شده یکی از بهترین محصولات جهت صادرات به سرتاسر کشورهای دنیا می باشد چون تولید آن انحصاری برای کشورمان محسوب می گردد.

 

اما متاسفانه در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شرایط دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد اصلاً خوب نبود به این صورت که تاجران افغانی به مناطق اشاره شده رفته و این محصولات را در حجم بسیار زیادی اصطلاحاً جارو کردند و با نام و برند خود از مبدا کشور افغانستان به کشورهای وارد کننده این محصول صادرات آن را انجام می دادند.

 

این اتفاق باعث شد علاوه بر اینکه موجودی دو محصول اشاره شده بسیار کم گزارش شود که طی ۱۰ سال اخیر کم نظیر بود لذا قیمت آن هم به شکل عجیبی گران شده بود و صحبت ها حاکی از آن است که به کیلویی ۱۴۰۰۰۰ تومان هم رسیده است در صورتی که این قیمت اصلاً منطقی نیست و هیچ کشوری نمی‌تواند از مبدا ایران این محصول را وارد کند.

توزیع کشمش کاشمر

توزیع کنندگان کشمش کاشمری

محصولات کاشمری به صورت قلمی می‌باشند که به آن کشمش پیکامی هم گفته می‌شود. این محصولات را به وسیله تیزاب تولید می‌ کنند و در ادامه به آن گوگرد هم می زنند که اگر میزان گوگردزنی در آن بسیار بالا رود محصول سبز رنگ تبدیل به محصول طلایی خواهد شد و همانطوری که در بالا به آن اشاره شد هم برای بازار داخل فروش آن انجام می‌گیرد و هم جهت صادرات.

 

برخی از کارخانه های کشمش در ایران که عموما در ملایر و یا تاکستان هم هستند این محصولات را به صورت فرآوری شده از کارخانه‌های استان خراسان خریداری کرده و در کارتون های خود پر می کنند و به مشتری خود به فروش می رسانند.

 

به این علت محصول فرآوری شده خریداری می شود چون دستگاه های تولید کشمش در ملایر و تاکستان مناسب شستشو و عملیات سورتینگ محصول سبز و طلایی نیست. پس از خرید، آنها را در کارتون های خود پر خواهند کرد.

 

البته به صورت تخصصی مناطقی که محصولات بالایی را تولید نمی کنند صادرات آن توجیه نمی شود. اما برای مشتریان خود (ملایر و تاکستان) که به دنبال خرید کشمش سبز و یا کشمش زرد طلایی هستند خرید مستقیم از کارخانه های فرآوری این محصولات در کاشمر با قیمتی ارزانتر انجام شده تا نیاز مشتری با کمترین سود ممکن تامین گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما