بهترین قیمت کشمش مویز کاشمر

مشتری در این مرکز می تواند بهترین قیمت کشمش مویز تولید کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی را استعلام نموده و در صورت رضایت از نرخ اعلام شده خرید خود را هم به صورت حضوری و یا به صورت سفارش اینترنتی و غیرحضوری انجام دهد.

قیمت مویز کاشمر

کشمش مویز تولید کاشمر

منطقه کاشمر استان خراسان از تولید کنندگان انواع کشمش و مویز در ایران محسوب می گردد و کشمش سبز و کشمش زرد قلمی از تولیدات این منطقه به همراه خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد و وجود کارخانه های بسیاری به خصوص در شهرک بردسکن کار فرآوری و بسته‌بندی این محصولات را انجام می دهد.

 

همانطور که در بالا اشاره شد این منطقه علاوه بر تولید کشمش، تولید مویز نیز در دستور کار دارد و مویز این منطقه عموماً درشت و قلمی و هسته دار بوده که سرخ رنگ نیز می باشد و هم به صورت فله ای، با دم و در کیسه و هم به صورت فرآوری شده در کارتون در بازار ایران و یا جهت صادرات به فروش می رسد.

 

اما مورد مهمی که وجود دارد این است که محصولات این منطقه قند بالایی ندارند و به همین جهت نیز قیمت این محصولات در مقایسه با مویز تاکستان استان قزوین و یا سردشت استان کردستان و یا دشمن زیاری استان فارس ارزان تر خواهد بود.

قیمت کشمش کاشمر

بهترین قیمت مویز شیرین

در واقعیت به این گونه است که مشتریانی که به دنبال خرید مویز باکیفیت و قند بالا هستند از تولیدات کاشمر استفاده نمی کنند و این مورد را زمانی عنوان می‌کنند که با این مجموعه تماس گرفته و می‌گویند ما به دنبال خرید محصولی هستیم که شیرین باشد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین فعالیت تولیدی دارد و منطقه‌ تاکستان نیز یکی از تولیدکنندگان مویز در کشورمان می باشد که دو محصول مویز فخری و مویز شانی از تولیدات همین منطقه بوده و دارای قند بسیار زیادی نیز می باشد.

 

یک مورد بسیار مهم را در خرید مویز توجه داشته باشید و آن اینکه این محصولات ممکن است هم به صورت فله ای و در کیسه عرضه کردند و هم به صورت فرآوری شده و در کارتون. به همین جهت زمانی که با مدیر فروش هر مجموعه ای تماس می گیرید باید بفرمایید که نیازتان برای چه موردی می باشد تا بتواند بهترین محصول ممکن را به شما تقدیم کند.

 

از طرفی در بازار ایران دو محصول مویز ازبک و مویز افغان نیز موجود است که وارداتی هستند و تولید کشورمان نیست اما چون مشتریان مویز بی هسته آن هم سیاه رنگ در کشورمان زیاد است به دنبال خرید بهترین کیفیت آن هستند که در این مجموعه سعی شده کیفیت مرغوب در کنار بهترین قیمت آن موجود باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما