بهترین قیمت مویز سیاه بی دانه

جهت خرید مویز سیاه بی دانه یا بی هسته که هم از تولیدات کشورمان می باشد و هم وارداتی، مشتری می تواند این محصولات را با بهترین قیمت در این مرکز از تولید به مصرف در قالب بسته بندی کارتونی و یا کیسه ای تهیه نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مویز سیاه بی دانه

مویز سیاه بی دانه

یکی از انواع محصولاتی که در بازار ایران در حجم وسیعی خرید و فروش می‌شود انواع مویز می‌باشد که این محصول ممکن است هم هسته دار باشد و هم بی هسته، هم سیاه باشد و هم قرمز و هم این که به صورت فرآوری شده در کارتون باشد و یا به صورت فرآوری نشده در کیسه که هر کدام از محصولات اشاره شده مشتریان خاص خود را دارد.

 

اما یکی از مهمترین این محصولات مویز سیاه بی دانه می باشد که مشتری بسیار زیادی دارند و از آنجایی که میزان تولید این نوع محصول در کشورمان پایین است لذا اقدام به واردات آن از کشورهای ازبکستان و افغانستان می کنند که ما آنها را با نام مویز ازبک و مویز افغان می شناسیم.

 

به صورت کلی مردم دوست دارند مویزی را مصرف کنند که سیاه باشد، درشت باشد و بی دانه و قطعاً میزان پولی که بابت این نوع محصول پرداخت می کنید باید بالاتر هم باشد که می‌ توان به مویز سیاه ایرانی اشاره نمود که کیلویی ۸۰ هزار تومان قیمت می‌خورد یا مویز ازبک ۱۱۵ هزار تومان و مویز افغان ۱۰۵ هزار تومان.

قیمت مویز بی دانه

بهترین قیمت مویز سیاه

مویز سیاه به دو حالت کلی بی دانه و دانه دار تقسیم می شود که سایز محصول هم ممکن است از ۸ میل شروع شده و تا ۱۵ میل هم اندازه این محصولات را در اختیار داشته باشیم.

 

حالات مختلفی که در بالا در مورد مویز بیان شده همگی در این مرکز امکان تأمین و خریداری آن وجود دارد از مویز قرمز دانه دار تا مویز سیاه بی دانه، فقط نیاز است که شما قبل از هر تصمیمی با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفته و فیلم محصول را دریافت نمایید، قیمت آن نیز برایتان ارسال و در این موقع شما می توانید برای خرید تصمیم گیری کنید.

 

همانطور که در بالا به این موضوع پرداخته شد این محصولات هم به صورت بسته بندی شده کارتونی موجود می باشد که فرآوری شده است و حتی می توان از آن برای صادرات هم استفاده نمود و هم به صورت تمیز نشده که فله ای محسوب شده و در کیسه کار بسته بندی آن انجام می گیرد.

 

موضوع بسیار مهم در مورد این محصولات این است که مشتریان مایلند این محصولات را به صورت آفتاب خشک یا سایه خشک خریداری کنند، پس قبل از تماس با هر مرکز یا مجموعه ای از نوع خشک شدن محصول مطمئن شوید چرا که حالت تیزابی آنها هم در بازار ایران موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما