بازار فروش کشمش پلویی پاک نشده

بازار فروش کشمش پلویی و آفتابی پاک نشده از بهترین تولیدات تاکستان و ملایر که به صورت بی دانه و دانه دار موجود هستند در این مرکز زیر نظر مستقیم کارخانه تولید و بسته بندی این نوع کشمش ها صورت می گیرد انجام می شود و مشتریان می توانند خرید بدون واسطه داشته باشند.

فروش کشمش پلویی

کشمش پلویی آفتابی پاک نشده

ابتدا باید این مورد را ذکر کنیم که منظور از کشمش پلویی پاک نشده همان کشمش آفتابی فله‌ ای که در انبار باغدار موجود است می باشد و گاهی اوقات مشتری، به اشتباه به این نوع کشمش، کشمش پلویی می گویند در صورتی که این محصول، متفاوت است.

 

وقتی همان کشمش آفتابی را به صورت فله ای وارد خط تولید کارخانه می‌کنند و کارهای فرآوری روی آن انجام می شود که نظیر دم کندن و شستن محصول می‌شود در انتهای خط، محصولی که باقی می‌ماند که آغشته به روغن پارافین خوراکی است کشمش پلویی نامیده می‌شود که کاملا پاک و تمیز شده است.

 

اما وقتی می گوییم کشمش پلویی به صورت پاک نشده که در واقع همان کشمش آفتابی پاک نشده است و رنگی قرمز دارد و کاملا در آفتاب پروسه خشک شدن انگور آن انجام می‌گیرد. این محصولات ممکن است هم به صورت بی هسته موجود باشند و همه هسته دار که هر دو محصول اشاره شده در انبار موجود بوده و قابلیت سفارش آن نیز خواهد بود.

 

از بهترین تولید کنندگان این محصول منطقه تاکستان قزوین و ملایر استان همدان می باشد.

فروش کشمش پاک نشده

خرید انواع کشمش پاک شده و پاک نشده

مشتریان زیادی هستند که به دنبال خرید محصولات پاک شده و پاک نشده می‌باشند که قطعاً این محصولات فرآوری نشده هستند یعنی وارد کارخانه اصلاً شدند که به آن روغن پارافین بزنند و یا آن را بشورند.

 

باید در نظر داشته باشید اگر کشمش پاک شده بخواهید کارگر بر روی آن کار خواهد کرد تا آن را تمیز کند و اگر هم پاک نشده بخواهید طبیعتاً سنگریزه، شاخه های ریز و خاک نیز به گوشت کشمش چسبیده خواهد بود.

 

به صورت کلی این محصولات در کیسه و گونی بسته بندی و ارسال می شوند که وزن آنها بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو خواهد بود و از آنجایی که مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین فعالیت دارد کشمش تاکستان برایتان عرضه می گردد چون بالاترین درصد قند در ایران مربوط به همین منطقه می باشد.

 

لازم به ذکر است امکان خرید حضوری و خرید غیر حضوری و سفارش اینترنتی نیز برای تمام مشتریان از سراسر ایران محفوظ است که شما برای دریافت اطلاعات بیشتر باید با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما