بازار فروش کشمش طلایی کاشمر

بازار فروش کشمش زرد یا طلایی کاشمر و خلیل آباد که به صورت قلمی و دراز می باشد برای صادرات مناسب بوده و تاجرانی که کشمش صادراتی خریداری می کنند می تواند یک پیشنهاد عالی تلقی گردد.

فروش کشمش طلایی

کشمش طلایی تولید کاشمر

یکی از کشمش های صادراتی کشورمان همین کشمش زرد یا طلایی تولید کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد که این محصول را با نام بیدانه یا بی هسته می شناسند اما باید پذیرفت که حدود یک سوم از محصول درون کارتون هم، دانه دار و هسته دار می باشد.

 

به صورت کلی انگور این محصول را که عموماً در اوایل شهریورماه می چینند به وسیله تیزاب خشک میکنند در واقع این محصول همان کشمش سبز قلمی است با این تفاوت که میزان گوگرد زنی در آن به حدی است که محصول نهایی زرد و طلایی رنگ می شود.

 

بیشترین مشتریان این محصول کشورهای عربی می باشند که به شدت به رنگ زرد و طلایی علاقه دارند و علاوه بر این نوع محصول، کشمش زرد پلویی هم که از تولیدات استان آذربایجان شرقی هم می باشد خریداری می‌کنند.

 

به صورت کلی کشمش زرد قلمی در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی بسته بندی و صادر، اما کشمش زرد پلویی در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی بسته‌بندی و صادر می گردد.

فروش کشمش کاشمر

بازار فروش کشمش طلایی

به صورت کلی همیشه فروش کشمش طلایی از این جهت که مشتریان آن ثابت و بسیارند بالاست و سود بسیار خوبی هم برای باغدار دارد و هم کارخانه دار. اما متاسفانه از اوایل سال ۹۷ که دچار تحریم‌ های همه‌ جانبه شدیم میزان فروش این محصول در بازار جهانی به شدت کاهش یافت و متاسفانه شدت افت آن در سال ۱۳۹۹ -۱۴۰۰ که همچنان در آن قرار داریم به شدت پایین بود.

 

از طرفی حمایت مسئولان برای این محصول بسیار کم است و تقریباً هیچ کاری نمی کنند و شاید هر کشور دیگری بود با دادن تسهیلات بسیار زیاد به کشاورزان، شرایط صادرات آن را بسیار سهل می‌کردند.

 

در سالی که در آن قرار داریم متاسفانه تاجران افغانی به منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان آمدند و حجم بسیار زیادی از این محصول را به همراه کشمش سبز خریداری کرده و با نام و برند خود در بازار جهانی به فروش رساندند.

 

این مورد را در نظر داشته باشید که قیمت کشمش زرد قلمی همیشه از کشمش سبز قلمی پایین‌ تر است و شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش هر کارخانه ای این امکان را داشته باشید که در کارتون هایی که نام برند، نام خودتان و یا راه های ارتباطی شما در آن درج گردیده این محصولات را در کارتون پر کرده و صادرات آن را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما