نمایندگی فروش کشمش افتابی کاشمر

کشمش افتابی تولید کاشمر از نظر درصد قند و حتی قیمت محصول پایین ترین میزان را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و اگر به دنبال محصول مرغوب تر هستید تولیدات تاکستان قزوین به شما پیشنهاد شده که می توانید در این نمایندگی فروش آن را خریداری نمایید.

 

محصول آفتابی تولید کاشمر ⇓

فروش کشمش آفتابی

کشمش آفتابی تولید کاشمر

یکی از مناطق اصلی تولیدکننده کشمش در ایران کاشمر استان خراسان بوده که محصولات آن هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و هم جهت فروش در بازار داخلی که معروف ترین محصول این منطقه هم کشمش سبز و زرد قلمی می باشد.

 

اما یکی دیگر از تولیدات آن، کشمش آفتابی بوده که آن هم قلمی و کشیده است و به صورت هسته دار تولید می گردد که هم حالت فله ای و همراه با دم و شاخه آن به فروش می‌رود و هم فرآوری شده آن در کارتون که خرید مورد اول بیشتر از حالت دومی می باشد.

 

اما واقعیتی که محصول این منطقه دارد درصد قند پایین است و اگر شما به دنبال خرید محصولی شیرین هستید قطعاً تولیدات این منطقه به شما توصیه نمی شود و کشمش آفتابی تاکستان از این نظر، کیفیت و مرغوبیتی بسیار بالاتر دارد که طبیعتاً قیمتی بالاتر هم به خود اختصاص می دهد.

 

در واقع محصول آفتابی این شهر نه برای طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می گیرد و نه پختن کیک و کلوچه و شیرینی، بلکه از آن برای تولید الکل و شیره کشمش استفاده می‌کنند و همانطور که در بالا عنوان شد بیشتر به صورت فله ای آن به فروش می‌رود که قیمت ارزان تری هم خواهد داشت.

محصول آفتابی تولید تاکستان ⇓

نمایندگی فروش کشمش

نمایندگی فروش بهترین کشمش آفتابی

مشتری در این مرکز می تواند علاوه بر اینکه استعلام به روز قیمت نماید بلکه انواع این محصولات از جمله کشمش آفتابی را با بالاترین کیفیت ممکن آن هم با قیمت درب کارخانه خریداری نماید که ممکن است از تولیدات کاشمر باشد یا از تولیدات تاکستان.

 

ابتدا باید هدف از خرید خود را مشخص کنید و وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی گرفتید بگویید که محصول را برای چه کاری در نظر دارید تا ایشان بتوانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

 

اگر کشمش آفتابی را به صورت فرآوری شده و در کارتون بخواهید که به آن پلویی می‌ گویند در حال حاضر هر کارتونی ۲۸۰ هزار تومان فاکتور می‌ شود، اگر این محصول را به صورت فله ای و در کیسه بخواهید (به صورت تمیز شده) کیلویی ۲۳ هزار تومان فاکتور می‌ شود و اگر از تولیدات کاشمر بخواهید خرید خود را انجام دهید آن هم به صورت تمیزشده، کیلویی ۱۵ هزار تومان قیمت خواهد خورد.

 

در واقع این سایتهای اینترنتی که شما در آن وارد شدید و اطلاعات خود را تکمیل می‌کنید مانند نمایندگی فروش برای مجموعه تولیدی کشمش آراد عمل می کند و دفتر فروش و انبار این محصولات که در تهرانپارس (شرق تهران) در گذشته واقع بوده جمع شده و الان تمامی کارهای تجاری در کارخانه تاکستان انجام می شود و شما این امکان را دارید که به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید و ثبت سفارش نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما