مرکز فروش کشمش و مویز ملایر

فروش کشمش و مویز تولید ملایر و تاکستان در این مرکز انجام می گیرد و مشتریان می توانند این محصولات را هم در کارتون به صورت فرآوری شده و هم به صورت تمیز نشده و در گونی و کیسه خریداری نمایند.

فروش مویز ملایر

کشمش و مویز تولید ملایر

منطقه ملایر استان همدان نیز به مانند تاکستان قزوین از تولید کننده های اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود که محصولات آن ها علاوه بر عرضه در بازار داخلی برای صادرات نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

به صورت کلی کشمش و مویزهای این دو منطقه عین هم هستند، تنها تفاوت محصولیست که در ‌ملایر در حجم وسیع تولید می‌شود ولی در تاکستان با میزان کمتری تولید میگردد که همان کشمش دودی یا کشمش انگوری زرد میباشد.

 

اما اگر قرار باشد محصولات این منطقه را به آن اشاره نماییم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. کشمش آفتابی بی هسته و هسته دار کیسه ای
  2. کشمش پلویی که از محصول آفتابی در کارخانه به دست می آید.
  3. کشمش انگوری زرد
  4. کشمش تیزابی سلطانی که مناسب برای صادرات و عرضه در بازار داخلی است.
  5. کشمش عسگری که عموماً و فرآوری نشده و در کیسه عرضه می شود.
  6. مویز فخری هسته دار و مویز شانی

 

این شهر کارخانه های بسیاری دارد که برخی از آنها در اوکراین و روسیه دفتر فروش نیز دارند که محصولات خود را پس از فرآوری به صورت مستقیم به انبار خود در این کشورها انتقال می دهند به این علت که مشتریان بسیار زیادی در این دو کشور برای کشمش ایرانی وجود دارد که همین مورد برای شهر تاکستان نیز ‌صدق می کند.

فروش کشمش ملایر

فروش انواع کشمش و مویز

مجموعه تولیدی این مرکز و این سایت در تاکستان استان قزوین واقع شده است و از آنجایی که تمامی محصولات ملایر را این منطقه نیز تولید می کند و البته با کیفیتی بالاتر، لذا نیازی به تامین بار از ملایر نخواهد بود تنها در یک محصول که آن هم در بالا توضیح داده شد و آن نیز کشمش انگوری زرد میباشد.

 

محصول طلایی این مرکز از ملکان تامین می شود ولی برخی از مشتریان هستند که طلایی ملایر را می‌خواهند که طبیعتاً برای آنها بار را از ملایر و از باغدار خریداری کرد و در کارخانه شستشو و فرآوری و نیز بسته بندی خواهیم نمود.

 

تنها محصولی که شهرهای تاکستان و ملایر تولید نمی‌کنند مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می باشد که همان کشمش زرد و سبز قلمی است. تنها در یک صورت آن را نیز تأمین خواهیم کرد و آن هم برای مشتریان خارج از کشور بوده که وقتی در خواست این بار را داشته باشند برای آنها آماده و ارسال می کنیم.

 

روال خرید در این مرکز برای مشتریان داخل کشور به این صورت است که می‌تواند هم به صورت حضوری و پس از بازدید از کارخانه انجام دهند و هم اینکه میزانی را به عنوان بیعانه از آنها دریافت و با را با وانت یا کامیونت به سمت مقصد می ‌فرستیم و زمانی که بار رسید و قبل از تخلیه کل مبلغ تسویه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما