قیمت کشمش قرمز پلویی بسته بندی شده

کشمش قرمز پلویی به صورت بسته بندی شده کارتونی و یا کیسه ای و موجود در گونی با بهترین قیمت و کیفیت درجه یک و درجه دو در این مرکز عرضه می گردد و مشتری می توانند از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان آنها را خریداری کند.

کشمش قرمز به چه محصولی می گویند؟

به صورت کلی کشمش هایی را که در آفتاب و یا سایه خشک می کنند به رنگ قرمز و یا سرخ در می آید.
این محصولات اگر برای فرآوری و کار شستشو و سورتینگ به کارخانه بیایند تبدیل به کشمش پلویی می شوند که آن هم محصولی قرمز رنگ می باشد.

کشمش قرمز هم به صورت هسته دار موجود است و هم بی صورت بی هسته که مشتریان بیشتر به مصرف محصولات بی هسته دارند تا هسته دار.

از بهترین تولیدکنندگان کشمش آفتابی قرمز رنگ می توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و مناطق متعددی از استان فارس نظیر بوانات را نام برد.

شکل بسته بندی این محصولات به ۲ حالت زیر خواهد بود:

  1. اگر کشمش را به صورت فله ای و با دم و شاخه بخواهید باید در کیسه و گونی بسته بندی و ارسال شود که ممکن است وزنی بین ۲۰ تا ۴۰ کیلوگرم باشد.
  2. اگر محصول را فرآوری شده و بدون دم و شاخه بخواهید در کارتون این کار انجام می شود که وزن آن نیز ۹ کیلویی با فرمول ۸٫۵ کیلو کشمش و ۰٫۵ کیلو کارتون خواهد بود.

خرید کشمش پلویی

قیمت روز انواع کشمش قرمز بسته بندی شده در ۹۹/۳/۴

برای جویا شدن از قیمت روز این محصولات علاوه بر اینکه در صفحات این سایت اطلاعات قیمتی را قرار داده ایم، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی که در این مرکز قرار داده ایم استفاده کرده و با مدیر فروش کارخانه تلفنی این موارد را انجام دهید.

اما نرخ روز این محصولات:

  • کشمش آفتابی بی دانه کیسه ای    کیلویی ۱۸۰۰۰ تومان
  • کشمش فخری دانه دار کیسه ای    کیلویی ۱۶۰۰۰ تومان
  • کشمش عسگری دانه دار کیسه ای    کیلویی ۱۶۰۰۰ تومان
  • کشمش پلویی در کارتون ۹ کیلویی     ۱۸۰۰۰۰ تومان

تمام محصولات بالا از نوع آفتاب خشک بوده و قرمز رنگ می باشند.

مشتریان عزیر باید توجه داشته باشند که این مجموعه در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش داشته و برای تمام عزیزان امکان خرید حضوری نیز محفوظ می باشد.

خرید اینترنتی نیز به گونه ای است که شما می توانید سفارش خود را با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه ثبت نموده و منتظر دریافت رسید باربری که با نام و شماره تماس شما نیز هست باشید و به این صورت مابقی هزینه را پرداخت و منتظر دریافت بار در شهرتان که توسط باربری انجام می گیرد باشید.

خرید کشمش بسته بندی شده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما