فروش کشمش تیزابی و آفتابی قوچان

شهر قوچان از توابع استان خراسان یکی از تولید کننده های انواع کشمش ایرانی از جمله محصول آفتابی و تیزابی می باشد و در شرق کشورمان این منطقه بیشترین میزان تولید این محصولات را به خود اختصاص می دهد. کشمش های این شهر از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و خرید و فروش این محصول نیز چه در امر صادرات و چه بازار داخل بسیار انجام می گیرد.

امکان فروش فله و نیز بسته بندی شده کشمش تیزابی را از کارخانه به سمت شما داریم و مشتری می تواند این محصولات را با قیمت مناسبی خریداری نماید.

انواع کشمش تیزابی تولیدی قوچان

محصولات قوچان هم به صورت آفتابی فرآوری می گردد و هم اینکه تیزابی آن هم موجود می باشد و اکثرا این کشمش ها دانه دار بوده و به همین صورت نیز فرآوری و بسته بندی می گردد. باغداران این منطقه درصد زیادی از تولیدی های انگور خود را تبدیل به انواع کشمش می کنند و در بازار به فروش می رسانند چون روال عرضه کشمش بسیار آسان تر از انواع انگور می باشد.

انبار کردن این محصولات با شرایط مناسب تری انجام می شود و می توان به راحتی کشمش را به صورت فله ای حتی برای یک سال انبار کرد.
کشمش تیزابی

خرید و فروش کشمش قوچان

اگر مشتری و خریدار قصد تامین کشمش آفتابی و تیزابی را برای خرید و فروش در بازار داشته باشد می تواند از طریق مجموعه ما تامین محصول مورد نیاز خود را انجام دهد، از آنجایی که این کشمش ها از تولید به مصرف به دستتان می رسد قطعا ارزش خرید بالایی خواهند داشت و با فروش آن می توان به حاشیه سود مناسبی رسید. به همین جهت راه های ارتباطی مدیر فروش جناب آقای مصطفی عینی را در پایین صفحه قرار داده ایم تا خریدار بتواند هر گونه اطلاعاتی را از شخص ایشان دریافت نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما