فروش و صادرات کشمش انگوری ملایر

کشمش انگوری ملایر یکی از محصولات صادراتی کشورمان می باشد که فروش این نوع کشمش در بازار عراق و روسیه بسیار انجام می گیرد. شهر ملایر در کنار تولیدات انگوری، کشمش آفتابی و تیزابی را نیز دارد و از این محصول برای خرید و فروش در داخل کشورمان استفاده می کند. عزیزانی که به دنبال تامین این کشمش انگوری ملایر هستند می توانند نیاز خود را مستقیما در کارخانه فرآوری و بسته بندی این محصولات و یا در دفتر فروش انجام داده و راجع به قیمت و بستن قرارداد همکاری صحبت و بحث کنند تا در طول سال نیازشان را به این محصولات تامین کرده باشیم.

صادرات کشمش انگوری ایران

انواع کشمش انگوری ایران که ممکن است از تولیدات بناب، ملکان و یا ملایر باشد در کشورمان تولید می شود و این نوع کشمش که بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد در کشورهای اوکراین، روسیه، عراق و قطر بسیار خرید و فروش می شود. شما برای تامین بار مورد نیاز خود به کارخانه ای احتیاج دارید که بتواند تامین بارتان را با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید و به عنوان شریک شما مجوزهای گمرک، استاندارد و بهداشت این محصول را گرفته و کانتینر را برای شما در هر جایی که باشید ارسال نماید.
کشمش انگوری ملایر

فروش کشمش انگوری ملایر

مجموعه ما نیز علاوه بر فروش و صادرات این محصولات، کار تولید و بسته بندی انواع کشمش از جمله محصول انگوری طلایی را نیز انجام می دهد و شما می توانید با بازدید از کارخانه و خط تولید آن از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به خرید کشمش را داشته باشید. لازم به ذکر است که این کشمش ها چون صادراتی می باشند لذا قیمت آن با نوسانات دلار تغییر خواهد کرد پس نیاز است که قبل از دادن نرخ به مشتری خود، قیمت روز کشمش را جویا شوید تا دچار ضرر و زیان نگردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما