صادرات کشمش طلایی تیزابی در تهران

صادرات کشمش طلایی تیزابی در تهران از طریق کارخانه هایی که این امر را انجام می دهند ممکن بوده و تاجرانی که به دنبال تهیه این محصولات با بهترین کیفیت و بسته بندی صادراتی هستند می توانند نیازشان را به این صورت تامین نمایند.
کشمش طلایی تیزابی که یکی از محصولات صادراتی کشورمان می باشد را می توانید به کشورهایی که این نوع محصول را وارد می کنند صادر کنید چرا که ایران یکی از بهترین تولیدکننده های انواع کشمش طلایی در دنیا می باشد. صادرات کشمش طلایی را می توانید یا از طریق تهران و یا مستقیما در کارخانه فرآوری و بسته بندی این محصولات در بناب و یا ملایر انجام دهید.
صادرات کشمش طلایی

فرآوری انواع کشمش طلایی در کشورمان

انواع کشمش طلایی در کشورمان به مانند محصولات تیزابی هم از مایع تیزابی برای خشک کردن استفاده می کنند و هم اینکه از دود گوگرد برای روشن ماندن رنگ محصول، به کار می برند. این محصولات بعد از برداشت انگور و طی مراحل گفته شده از بارگاه برای خشک کردن در معرض آفتاب و یا سایه آویزان می کنند.

صادرات کشمش طلایی تیزابی خورده

کشمش طلایی تیزابی را در کشورمان یا در مناطق بناب و ملکان تامین می کنند و یا در ملایر، که به صورت مستقیم از همان کارخانه برای ارسال به کشور مقصد، تریلی را راهی می کنند و یا اینکه در تهران از طریق گمرکات این شهر این موارد انجام می شود و سپس به سمت مقصد ارسال می شود.
کشمش طلایی تیزابی

بسته بندی مناسب برای صادرات کشمش

بهترین بسته بندی برای صادرات انواع کشمش، کارتن های ۱۰ کیلویی ۵ لایه می باشد که بعد از پرکردن، عملیات شرینگ کردن نیز روی آن انجام شود. به این ترتیب هم برای شمارش بسته ها در کانتینر به مشکل نخواهیم خورد و هم اینکه بار، در مدت زمانی که در کشتی، قطار و یا تریلی می باشد صدمه نخواهد دید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما