خرید کشمش عمده در اصفهان

اگر در اصفهان فعالیت تجاری دارید و علی الخصوص خشکبار کار می‌ کنید و به دنبال خرید کشمش عمده در این شهر و خرید مستقیم از کارخانه هستید یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش علی الخصوص انواع پلویی مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را مطالعه می‌ فرمایید.

کشمش در اصفهان

به صورت کلی شهر اصفهان بازار بسیار مهمی در کشور محسوب می‌ شود آن هم در هر رده‌ای چه خشکبار باشد، چه سیفی جات باشد و چه پوشاک و لوازم ساختمانی فرقی ندارد این شهر از مهم‌ ترین مراکز خرید و فروش هر محصولی می‌ تواند در نظر گرفته شود که یکی از آنها انواع خشکبار از جمله کشمش خواهد بود. مردمان این منطقه همیشه به دنبال خرید جنس درجه یک و اعلا هستند و دوست دارند محصولی را مصرف کنند که باکیفیت و مرغوب باشد.

توجه داشته باشید برعکس تصور خیلی از مردم که همیشه برای صادرات باید از محصول باکیفیت و کشمش درجه یک استفاده کرد و در بازار داخل خیلی کیفیت مهم نیست باید بگوییم این تصور کاملاً اشتباه و حتی برعکس است خیلی اوقات ما صادرات را با کیفیت‌ هایی انجام داده ایم که به سختی می‌ توان آن را در بازار داخلی عرضه نمود و کلاً اکثر مناطق خرید و فروش کشمش در کشورمان جنس درجه یک و سطح بالا خریداری می‌ کنند نه یک جنس درجه دو و یا حتی پایین‌ تر.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

اما در کنار انواع کشمش آبگیری که تقریباً در هر منطقه‌ ای از ایران خرید و فروش آن صورت می‌ گیرد باید توجه داشته باشید که بیشترین کشمش‌ هایی که در این منطقه از ایران در بازار عرضه می‌ گردد کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی طلایی و کشمش سبز قلمی است که در کنار این‌ ها البته از مویز‌های وارداتی ازبک و افغان هم بسیار استفاده می‌ شود. این محصولات را در قالب بسته‌ بندی کارتونی از کارخانه‌ های کشمش تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و کاشمر استان خراسان تهیه و در بازار عرضه می‌ کنند که البته یکی از تولیدکنندگان و البته عرضه کنندگان انواع این محصولات همین مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که شما در حال حاضر مطالب مربوط به این شرکت را ملاحظه می‌ فرمایید.

محصول پلویی آفتابی ⇓

کشمش در اصفهان

تولیدات کارخانه کشمش آراد

ابتدا توجه داشته باشید این مجموعه علاوه بر اینکه در بازار داخل حضور فعالی دارد در امر صادرات نیز بسیار قدرتمند عمل کرده و تاکنون به کشورهای مختلفی از جمله گرجستان، ارمنستان، عربستان، کویت، کنیا، مصر و عراق سابقه صادرات داشته است پس شما با یک مجموعه حرفه‌ ای در امر تولید و حتی فروش این محصولات می‌ توانید وارد معامله شوید. طبیعتاً اگر در این صفحه از این سایت قرار دارید به دنبال خرید کشمش در اصفهان هستید و همانطور که در بالا گفته شد از سه محصول اصلی اشاره شده محصولات پلویی آفتابی و تیزابی طلایی در حجم وسیعی در این کارخانه تولید می‌ گردند.

امکان تهیه کشمش آبگیری نیز در این مجموعه وجود دارد محصولاتی که در قالب کشمش آفتابی دستچین باغدار به صورت بدون هسته یا هسته دار و کشمش پشت لیزری آفتابی کارخانه که در واقع توسط دستگاه سورتینگ لیزر به کنار زده می‌ شود و صدالبته بدون روغن پارافین و تیزاب و گوگرد می‌ باشد را به دست مشتری می‌ رسانیم، این محصولات در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و در گونی در بازار کشورمان عرضه می‌ گردد که وزن آنها ممکن است از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو متغیر باشد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

اما کشمش پلویی آفتابی و کشمش تیزابی طلایی که محصول اول فقط برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و محصول دومی را می‌ توان هم در بازار داخل و هم امر صادرات استفاده نمود در قالب کارتون ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است به دست مشتری می‌ رسانیم. محصولات اشاره شده به صورت بدون هسته و بدون دانه بوده و به واقع کیفیتی بسیار بالا دارد و ادعا می‌ کنیم یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات اشاره شده در کشورمان هستیم که البته امکان تهیه جنسی ضعیف‌ تر که طبیعتاً عیار کیفی پایین‌ تری هم دارد در این مجموعه وجود دارد چون هم سوادش را داریم و هم امکان تولیدش را، دیگر بسته به سفارش مشتری دارد که به کدام نوع کیفیت بار نیاز داشته باشد.

محصول تیزابی طلایی ⇓

تولیدات کارخانه کشمش آراد

قیمت و خرید کشمش مستقیم از کارخانه

توجه داشته باشید که این مجموعه فروشگاه اینترنتی نیست و شما نمی‌ توانید خرید جزئی داشته باشید اما برای مشتریانی که تماس می‌ گیرند باید بدانید که حداقل فروش ۱۰۰ کیلو برای کشمش آبگیری و حداقل ۳۰ کارتون برای محصولات کارتونی در این مجموعه امکان سفارش آن وجود دارد برعکس خیلی از کارخانه‌ ها که زیر تناژ اصلاً بار نمی‌ فروشند و شما برای ثبت سفارش و خرید باید با شخص مدیر فروش این کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته شده ارتباط بگیرید.

به این جهت شماره تماس قرار داده شده چون متاسفانه نوسانات قیمت بسیار زیاد است و اصلاً نمی‌ توان روی نرخ‌ هایی که در هر سایتی قرار گرفته حساب ویژه‌ای باز کرد از طرفی خیلی از مشتریان به دنبال کسب اطلاعات هستند که آن را از سایت‌ های اینترنتی به سختی کسب می‌ کنند باید شخصی باشد که بتواند پاسخگوی نیاز شما به اطلاعات مورد نیازتان باشد علی الخصوص وقتی که حجم کار بالاست و البته در این زمان حساسیت کار نیز بالا خواهد رفت.

توجه داشته باشید که در حال حاضر که در ۱۰ تیر ۱۴۰۳ هستیم محصول پلویی آفتابی در قالب کارتون ۹ کیلویی با بالاترین کیفیت ممکن یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و تیزابی طلایی هم یک میلیون و۲۵۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود. البته امکان این را داریم که با کمی کیفیت را پایین آوردن، ۵ درصد از نرخ کشمش اشاره شده به راحتی کم کنیم در ادامه امکان خرید چکی یا اعتباری هم وجود دارد که ابتدا باید شماره حساب شما از بانک مورد نظر استعلام شود و اگر بانک به ما تایید داد این کار ممکن خواهد بود و نهایتاً می‌ توانید ۴۵ روزه با هم همکاری داشته باشیم.

محصول دستچین باغدار به صورت آفتاب خشک و مناسب آبگیری ⇓

قیمت و خرید کشمش مستقیم از کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما