خرید کشمش تیزابی ملایر و تاکستان

اکثر تاجرانی که در عرضه فروش و عرضه انواع کشمش ایرانی فعالیت می کنند به فکر صادرات کشمش تیزابی یا سلطانی نیز می افتند چون این محصول یکی از بهترین کشمش های ایران برای صادرات می باشد که خرید و فروش بالایی را در بازار ایران و هم نزد تجار برای ارسال به کشورهایی همچون روسیه، اوکراین، عراق و قطر می باشد. هرسال حجم زیادی از این نوع کشمش در کشورمان و در مناطق مختلفی تولید و در کارخانه هایی که عموما مربوط به همان شهر و یا منطقه می باشند فرآوری می گردد.
 خرید کشمش تیزابی

انواع کشمش تیزابی ایران

در اکثر مناطقی که انگور را رشد و پرورش می دهند، انواع کشمش نیز فرآوری می کنند اما معروفترین شهرهایی از ایران که اقدام به تولید کشمش تیزابی سلطانی می کنند را می توان در ملایر استان همدان، تاکستان استان قزوین، شهر زنجان از استان زنجان و قوچان خراسان را نام برد که این محصولات نیز از انگورهای بی دانه بوجود می آید و به همین جهت نیز به آن کشمش بی دانه گفته می شود. البته لازم به ذکر می باشد که در شهرهایی همچون درگز استان خراسان و یا بوانات شیراز نیز کشمش های تیزابی داریم ولی از نوع دانه دار آن.
خرید کشمش ملایر

خرید کشمش تیزابی برای صادرات

اگر شما تاجر و صادر کننده انواع کشمش ایران از جمله کشمش تیزابی باشید قطعا برای تامین بار مورد نیاز خود نیاز به کارخانه و یا تولید کننده ای دارید که بتواند این تامین را برای شما البته با قیمت و کیفیت درجه یک انجام دهد تا خرید محصول خود را با خیال راحت انجام دهید. در بحث صادرات انواع خشکبار از جمله کشمش یافتن تولید کننده ای درجه یک در حقیقت پیمودن نصف مسیر می باشد پس با دقت در انتخاب شریک خود وسواس به خرج دهید. شاید زمان هایی باشد که خود شما امکان حضور داشتن در کارخانه را نداشته باشید در این صورت شخص مدیر عامل مجموعه باید به خوبی نیاز شما را بداند و طبق توافقی که با هم در بحث کیفیت و نوع بسته بندی انجام داده اید را پیاده کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما