تولید عمده کشمش بدون هسته صادراتی

تولید عمده کشمش بدون هسته صادراتی در تاکستان قزوین که این مجموعه کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد انجام می شود و تاجران و شرکت های بازرگانی می توانند خرید درب کارخانه در این مرکز داشته باشند.

 

محصول تیزابی با کیفیت تولید شده در این مرکز ⇓

کشمش صادراتی عمده

تولید کشمش بدون هسته صادراتی

ایران در زمینه تولید کشمش چه برای امور صادراتی و چه بازار داخل یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه می باشد و زمانی تا همین ۱۰ سال پیش جزء سه صادر کننده برتر در مورد این محصول بود اما متاسفانه در حال حاضر در سال ۱۴۰۰ به سختی جزء ۱۰ تای اول قرار می‌گیرد.

 

موضوع مهمی که وجود دارد این است که کیفیت کشمش صادراتی ایران در دنیا بی نظیر است اما متاسفانه به علت شرایط اقتصادی باغداران و کشاورزان و استفاده از سموم غیر مجاز و ارزان قیمت و بی‌ کیفیت چینی باعث شده محصولات ایران در دنیا دیگر خریداری نداشته باشند چرا که خریداران این محصول معتقدند باقیمانده سموم در آن زیاد است.

 

در کنار موضوعی که در بالا به آن اشاره شد متاسفانه ناهمخوانی قیمت کشمش صادراتی کشورمان با بازار روز دنیا، محصول ایرانی در حال حاضر گران به شمار می رود و همین مورد هم باعث شده ما آرام آرام مشتریان را از دست بدهیم که ربط تمام این اتفاقات بد را باید به مسئولین بی سواد کشورمان دانست نه چیز دیگر.

 

اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که محصول صادراتی در کشورمان باید بدون هسته و بدون دانه باشد تا بتوان آن را صادر کرد و مناطق تاکستان استان قزوین که این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در آن کارخانه بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد، از تولید کنندگان اصلی کشمش های اشاره شده در کشورمان به شمار می‌رود.

محصول طلایی با کیفیت تولید شده در این مرکز ⇓

تولید کشمش صادراتی

فروش عمده انواع کشمش برای صادرات

در این مجموعه علاوه بر اینکه کشمش صادراتی در حجم وسیع تولید می‌شود امکان فروش مستقیم و از تولید به مصرف آنها نیز وجود داشته و تاجر و یا شرکت بازرگانی می‌تواند با مستقیم ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به دریافت قیمت روز و ثبت سفارش اقدام کند.

 

به صورت کلی در شهر تاکستان دو محصول اصلی صادراتی وجود دارد که یکی کشمش طلایی یا همان پلویی زرد است و دیگری کشمش تیزابی که به آن سلطانی هم می‌گویند بیشترین حجم صادرات این محصولات را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و آنها با کیفیت بالا در این مجموعه توسط دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری بسته‌ بندی می‌شود.

 

در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۴۰۰ قیمت محصول طلایی در بالاترین کیفیت ممکن که به صورت بارگاهی آماده می‌شود کیلویی ۷۳ هزار تومان و محصول تیزابی هم در دو کیفیت مختلف با قیمت ۴۴ هزار تومان و ۴۲ هزار تومان به مشتری درب کارخانه قیمت خواهد خورد.

 

لازم به ذکر است که بسته‌ بندی این مجموعه به مانند سایر کارخانه‌ های کشمش در ایران کارتونی است و برای صادرات از ۵ لایه استفاده می‌شود که وزن آنها به صورت کلی ۱۰ کیلویی خالص است که برای مشتریان خاص امکان پر کردن آنها در کارتون ۵ کیلویی خالص هم وجود دارد که البته لازم به ذکر است این مورد هم گفته شود بر روی این بسته بندی ها در این مجموعه هیچگونه راه ارتباطی، شماره تماس و یا حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما