نرخ کشمش تیزابی تاکستان صادراتی در کارخانه

نرخ کشمش تیزابی تاکستان صادراتی در کارخانه را می توانید از مدیر فروش مرکز استعلام نموده و در صورت تایید کیفیت محصول و یمت خرید خود را یا در دفتر فروش و یا کارخانه قطعی نمایید.
یکی از مراکزی که اقدام به تولید و فرآوری انواع کشمش از جمله محصول تیزابی را انجام می دهد، شهر تاکستان از توابع استان قزوین می باشد، که البته مناطق اطراف این شهر نیز انواع کشمش را فرآوری می کنند ولی برای فروش و عرضه به داخل این شهر مراجعه خواهند کرد. وجود چند کارخانه تولید و بسته بندی در این شهر، محصولات صادراتی و باکیفیت را نیز آماده می کنند.
نرخ کشمش تیزابی

انواع کشمش در بازار تاکستان

علاوه بر اینکه باغداران محترم این منطقه اقدام به تولید کشمش تیزابی را انجام می دهند، محصولات آفتابی و طلایی و تا حدی کشمش مویز شاهانی یا شانی را نیز فرآوری کرده و در بازار این شهر به فروش می رسانند. کیفیت کشمش های تاکستان از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و حتی برای بازارهای صادراتی نیز از آن استفاده می شود.

نرخ کشمش تیزابی در سال ۹۷

در نیمه اول سال چون وضعیت موجودی این محصول کم و کمتر شده است لذا نرخ کشمش تیزابی روز به روز در حال افزایش بود و تا جایی پس رفت که قیمت فله آن حتی به ۱۰۵۰۰ تومان نیز در هر کیلو رسید که این نرخ برای این محصول بسیار بالا تلقی می گردد.
کشمش تیزابی تاکستان

وضعیت کشمش تیزابی تاکستان در سال ۹۷

متاسفانه در بهار سال ۹۷ تگرگ و سرما خسارت زیادی به کشمش های این منطقه زد ولی با توجه به اینکه شهر ملایر که از تولید کننده های بزرگ کشمش تیزابی می باشد از وضعیت موجودی خوبی برخوردار هست پیش بینی می کنیم که سال ۹۷-۹۸ از سال گذشته آن بهتر باشد که قطعا هر چقدر وضعیت موجودی و قیمت آن در طول سال مناسب تر باشد بهتر می توان روی امور صادراتی آن فعالیت نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما