مرکز فروش کشمش سیاه خشک شده

مرکز فروش کشمش سیاه خشک شده در این سایت که کارخانه این محصولات را در تاکستان استان قزوین دارد، قرار گرفته و مشتریان می توانند این محصولات را به صورت فله ای و در کیسه و نیز بسته بندی شده کارتونی خریداری نمایند.

کشمش سیاه خشک شده

منظور از کشمش سیاه چه محصولی است؟

به صورت کلی منظور از کشمش سیاه همان کشمش مویز است که به صورت هسته دار و بی هسته هم در کشورمان تولید می گردد و هم واردات آن از کشور ازبکستان و افغانستان در حجم بالایی صورت می گیرد.

 

اما گاهی به کشمش پلویی آفتابی هم کشمش سیاه گفته می‌شود در صورتی که وقتی از این محصول که روغن پارافین به آن زده می‌شود در مقابل نور لامپ عکس و یا فیلم گرفته می شود سیاه رنگ به نظر می رسد در صورتی که به این صورت نیست و رنگی قرمز یا سرخ دارد.

 

اگر منظور از کشمش سیاه همان مویز باشد طبیعتاً این محصول هم ممکن است به صورت فرآوری نشده و در کیسه که با دم و شاخه است عرضه گردد و هم به صورت فرآوری شده در کارتون که هر دوی این محصولات نیز در این مرکز موجود بوده و امکان سفارش آن وجود دارد.

 

از محصولات سیاه رنگی که در کشورمان موجود است می توان به مویز شانی، مویز سمرقندی، مویز ازبک و مویز افغان اشاره نمود که رنگی کاملا مشکی و سیاه دارند.

فروش کشمش خشک شده

فروش کشمش خشک شده

کشمش و یا مویز که به صورت سایه خشک باشد و یا آفتاب خشک در این مرکز امکان تهیه و خریداری آن وجود دارد در هر حجمی که مورد نیازتان باشد، چرا که مجموعه تولیدی کشمش آراد دارای کارخانه تولید و بسته بندی محصولات در تاکستان استان قزوین است.

 

به صورت کلی منطقه تاکستان استان قزوین به همراه مناطقی نظیر شال، اسفرورین و نرجه از بهترین تولید کنندگان محصولاتی هستند که در بالا به آن پرداخته شد. البته لازم است این مورد هم ذکر شود که مناطقی از استان فارس نظیر داراب، دشمن‌زیاری و بوانات نیز در این زمینه بسیار فعال عمل می‌کنند.

 

خرید شما می‌تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه و یا انبار فله در تاکستان باشد و یا اینکه به صورت غیرحضوری سفارش خود را ثبت نمایید در هر شهری از ایران که باشید بار از طریق باربری کامیونی یا اتوبوسی برایتان ارسال می گردد.

 

کشمش سیاه در هر دو حالتی که در ابتدای صحبت به آن پرداخته شد در این مرکز موجود است و لازم به ذکر است شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات این سایت قرار دادیم تا شما با تماس گرفتن و یا ارتباط در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ فیلم محصول مورد نظر را دریافت نموده و طبق همان، سفارش را ثبت نمایید و این اطمینان به شما داده می شود، بار طبق همان توافقی که قبل از فروش انجام می‌گیرد به دستتان خواهد رسید با همان کیفیت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما