مرکز خرید عمده مویز شیرازی

خرید عمده مویز شیرازی که از تولیدات بوانات، دشمن زیاری و داراب استان فارس می باشد به صورت هسته دار و بی هسته در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه این محصولات را دارند می توانند با قسمت فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

خرید عمده مویز

مویز شیرازی در بازار خشکبار ایران

ابتدا باید این مورد را عنوان کنیم که منظور از مویز شیرازی همان محصول استان فارس می باشد که به این نام نیز شناخته می شود. به صورت کلی در استان فارس مناطقی همچون بوانات، دشمن زیاری و داراب انواع مویز قرمز رنگ به صورت قلمی و گرد را تولید می کنند.

 

انواع مویز مناطقی که در بالا به آن اشاره شد شامل موارد زیر می باشد:

 

محصولات این منطقه قرمز و سرخ رنگ و هسته‌دار نیز می باشند،این محصولات هم به صورت فله‌ای و در کیسه عرضه می گردند و هم به صورت بسته بندی شده کارتونی که شما وقتی با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط می گیرید باید این مورد را عنوان کنید که کدام یک از این دو محصول را می‌خواهید زیرا هرکدام قیمتی متفاوت از هم دارند.

 

لازم به ذکر است این محصولات به صورت ارگانیک و سنتی تمیز می شود و شما می توانید با خیال راحت آن را در کنار خانواده مصرف کنید، روال خشک شدن آنها هم به صورت آفتابی است و تحت هیچ شرایطی که هیچ روغن و ماده‌ای به آن زده نخواهد شد.

مرکز خرید مویز

مرکز خرید انواع مویز در این سایت

این مجموعه یعنی شرکت تولید و بسته بندی کشمش آراد به صورت کلی و تخصصی بر روی انواع کشمش و صادرات آن فعالیت می‌کند اما در کنار آن اقدام به فروش انواع مویز نیز می کند.

 

وقتی که می گوییم انواع مویز ممکن است مویز درشت و ریز، سیاه یا قرمز، هسته دار و بی هسته، فله ای و یا بسته بندی شده کارتونی باشد که تمامی این مواردی که به آن اشاره شد قابلیت خرید در این مرکز را داراست.

 

مشتریان عزیز می توانند هم به صورت حضوری در کارخانه کشمش واقع در تاکستان و هم به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی درخواست خرید هر نوع مویزی را داشته باشند. طبیعتاً اگر سفارش بار بالا باشد بار با وانت و کامیونت ارسال می‌شود و اگر سفارش زیر ۵۰۰ کیلو باشد طبیعتاً با باربری های کامیونی که در هر شهری نمایندگی نیز خواهد داشت ارسال می شود.

 

با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم یعنی انتهای شهریور ۱۳۹۹ که متاسفانه قیمت هیچ محصولی در ایران ثبات ندارد نرخ کشمش را نمی‌توانیم در این سایت قرار دهیم به این جهت که ممکن است به روز و متاسفانه به لحظه تغییر کند. برای استعلام قیمت انواع کشمش و موجودی آن ها شما می توانید با جناب آقای عینی مدیر فروش مجموعه به صورت تلفنی صحبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما