قیمت روز کشمش عسگری فله

انواع کشمش عسگری از جمله محصولاتی در تاکستان می باشد که هم به صورت تیزابی و هم آفتابی خشک فرآوری می گردد و این محصولات را می توان هم در گونی به صورت فله ای و هم شسته و سورت شده در بسته بندی های کارتونی با قیمت روز خریداری نمود.

قیمت کشمش عسگری

خرید کشمش عسگری فله

در سال ۹۶-۹۷ به علت اینکه موجودی انواع کشمش آفتابی در ایران بسیار کم بود و به همین جهت نیز قیمت این محصولات دائما در حال افزایش بود، از کشمش های عسگری فله در کنار محصولات بی دانه برای فرآوری استفاده می کردند، و از آنجا بود که مصرف این محصولات به شدت بالا رفت.

یکی از نکات جالب در مورد این محصول این است که هم دانه دار آن موجود است و هم بی دانه اما هسته این محصول بسیار کوچک بوده و به راحتی قابل هضم.

فله این محصولات به صورت گونی های ۳۰ کیلویی موجود می باشد اما امکان تغییر در قالب وزنی بین ۲۰ تا ۴۰ کیلویی این محصولات نیز وجود دارد.

غالب این محصولات در تاکستان قزوین و ملایر همدان به مرحله تولید می رسد و از همین منطقه نیز به سراسر کشورمان ارسال می گردد.
اگر قصد خرید این نوع کشمش را دارید می توانید نیازتان را در این مرکز به صورت مستقیم با بهترین قیمت تامین نمایید.

قیمت کشمش فله

استعلام قیمت روز کشمش عسگری

با توجه به اینکه مشتریان برای دریافت اطلاعات به این سایت می آیند نیاز است تا اطلاعات تماس هم برای دادن قیمت، موجودی و شیوه های همکاری قرار داده شود که به همین جهت مسیرهای ارتباطی در پایین قرار داده شده است تا این عزیزان بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.
قیمت روز این محصولات قبل از خرید و سفارش باید گرفته شود تا دچار ضرر احتمالی نشوید.

اما نرخ روز انواع کشمش فله ای و موجود در کیسه:

تمام محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد از نوع آفتاب خشک هستند و هیچ گونه روغن پارافین، گوگرد و تیزابی در آنها استفاده نشده است.

منظور از کشمش کیسه ای این است که کارخانه نرفته و به صورتیست که دارای دم و شاخه می باشد و ممکن است به آن خاک و گل نیز چسبیده باشد چرا که کار شستشو روی آن انجام نگرفته است.

لازم به ذکر است که امکان خرید حضوری این محصولات در تاکستان قزوین و یا انبار تهران نیز برای مشتریان از سراسر کشورمان موجود می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما