فروش کشمش پلویی تهران ارزان قیمت

فروش کشمش پلویی تهران ارزان قیمت در این مرکز آماده عرضه و پخش در سراسر کشورمان می باشد و عزیزانی که می خواهند به بهترین این محصولات با نرخ رقابتی دسترسی پیدا کنند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.
فروش کشمش پلویی در تهران و سایر شهرهای ایران بسیار انجام می گیرد و از آنجایی که از این محصول بیشتر برای فروش در داخل کشور استفاده می شود لذا شما می توانید این محصولات را برای عرضه و پخش استفاده کنید. البته پلویی در کشورمان بر دو دسته تقسیم می شود که یکی آفتابی سایز ریز می باشد و دیگری تیزابی سایز ریز.
فروش کشمش پلویی

فروش کشمش پلویی از کارخانه

برای بسیاری از مشتریان و خریداران انواع کشمش این موضوع بسیار مهم می باشد که بتوانند خرید کشمش پلویی مورد نیاز خود را مستقیم از کارخانه و تولیدی انجام دهند تا علاوه بر اینکه محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نمایند این امکان را نیز داشته باشند تا با کیفیت مدنظر خود خرید کشمش را انجام دهند.

عرضه انواع کشمش در بازار تهران

انواع کشمش سبز، تیزابی و آفتابی را در بازار تهران از تولید به مصرف عرضه و پخش می کنیم و این محصولات را با قیمت ارزان به دست مشتریان خود می رسانیم. فروش کشمش پلویی در بسته بندی های ۹ کیلویی در کشورمان عرضه می شود که لازم به ذکر می باشد که این محصولات با وزن کارتن به دست مشتری می رسد یعنی ۸٫۵ کیلو کشمش به همراه نیم کیلو وزن کارتن.
فروش کشمش پلویی

ارتباط با مدیر فروش برای استعلام و سفارش

در هر جایی از ایران که باشید می توانید با مدیر فروش کارخانه جهت استعلام قیمت و کیفیت تماس و در صورت تایید سفارش خود را به هر میزان که باشد انجام دهید. سفارشات مشتریان از طریق باربری اتوبوسی و یا کامیون به سرتاسر کشورمان انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما