فروش مویز قرمز درجه یک

فروش مویز قرمز و سیاه درجه یک به صورت دانه دار و بی دانه در این مرکز آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید از تولید به مصرف این محصولات را دارند می توانند با قسمت فروش این محصولات در این مرکز ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش مویز قرمز

مویز قرمز درجه یک

یکی از محصولاتی که در بازار کشورمان بسیار خرید و فروش می‌شود انواع مویز می باشد که این محصولات هم به صورت قرمز موجود هستند و هم سیاه، هم دانه دار و هم بی دانه که گرانترین آنها مویز سیاه بی دانه بوده و ارزان ترین آنها مویز قرمز دانه دار.

 

مناطق مختلفی در ایران وجود دارند که این محصولات را تولید میکنند که استان فارس شاخص ترین آنها می باشد و یکی از محصولاتی که مجموعه کشمش آراد عرضه می‌کند تولیدات همین استان می باشد.

 

کسانی که به دنبال خرید مویز هستند یا آن را یا به صورت شاخه ای و همراه دم می خواهند که در کیسه عرضه می شود و یا کاملا تمیز شده در کارتون که هر دوی این محصولات را این مجموعه موجود در اختیار دارد.

 

به صورت کلی انواع مویز قرمز در ایران شامل فخری، بش، ریش بابا و دشمن زیاری می باشند که این مرکز دو محصول بش و فخری را در اختیار دارد به شرح زیر:

****مویز فخری هسته دار همراه دم و شاخه که در کیسه بوده و کیلویی ۱۶۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

****مویز قرمز بش هسته دار کاملا تمیز شده بدون دم و شاخه و در کارتون ۱۰ کیلویی که کیلویی ۲۷۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

فروش مویز درجه یک

فروش مویز با بهترین قیمت

اینکه گفته می‌شود بهترین قیمت به معنای ارزان ترین نیست زیرا از دیدگاه این مجموعه ارزانتر بودن به معنای از دست دادن بخشی از کیفیت است که مشتریان این مرکز آن را نمی خواهند مگر اینکه خودشان به اصرار بگویند که از کیفیت محصول کم کنید تا قیمت پایین تر محاسبه شود.

 

اما در این مرکز به صورت کلی سعی شده انواع محصولات با بهترین گرید ممکن آماده و تحویل مشتریان یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستند بشود.

 

لازم به ذکر است که علاوه بر محصول قرمز رنگ که در بالا به آن اشاره شد مویز سیاه هسته دار نیز موجود بوده که آن از تولیدات استان فارس و کاملا تمیز شده بدون دم و شاخه و در کارتون ده کیلویی موجود است و قیمت آن به کیلویی ۴۸ هزار تومان می رسد.

 

با وجود اینکه این مرکز در تاکستان استان قزوین کارخانه بسته بندی کشمش دارد اما مویزهایی که به آن اشاره شد از استان فارس و شهر شیراز به سراسر ایران ارسال می گردد یعنی مبدا تمام این بارها شیراز می باشد نه تاکستان.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما