فروش عمده کشمش بی هسته سایه خشک

فروش عمده کشمش بی هسته و هسته دار که با سایه و آفتاب خشک می شوند در این مرکز از تولید به مصرف و مستقیم از کارخانه آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید انواع کشمش با قیمت مناسب را دارند در این سایت می توانند نیازشان را تامین کنند.

فروش کشمش سایه خشک

کشمش سایه خشک چگونه تولید می شود؟

یکی از انواع کشمشی که در مناطق تولید کننده انگور بدست می‌آید کشمش سایه خشک بی هسته و هسته دار بوده که این محصول به مانند روش آفتاب خشک طبیعی و ارگانیک محسوب می شود. به این صورت که انگور را پس از چیدن در مکانی مسقف که می‌تواند انبار یا سوله و یا هر چیزی شبیه به آن باشد از سیم های مفتولی آویزان کرده تا پروسه خشک شدن آن آرام آرام طی شود.

 

محصولاتی که به این روش به دست می آید طبیعتاً بالاترین قیمت را در بین شیوه های دیگر خشک شدن به خود اختصاص می‌دهد و عموماً هم به صورت فله ای و در کیسه که ممکن است دم نیز به آن چسبیده باشد و یا شاخه بوده عرضه می گردد به این محصول کشمش ارگانیک نیز می گویند.

 

تقریباً تمام مناطق تولید کننده انگور این محصول را نیز به دست می آورند اما در این بین مناطقی همچون تاکستان قزوین، ملایر همدان و بوانات استان فارس سرآمد تولید آن بوده و مصرف آن مناسب برای بازار داخلیست و اگر قرار به صادرات آن باشد در مقیاس بسیار پایین انجام می گیرد.

فروش کشمش بی هسته

فروش عمده کشمش سایه خشک از تولید به مصرف

در این سایت که شما حضور دارید این نکته را نیاز است که بگوییم که این مرکز یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه پلیست برای آشنایی با این مجموعه و انواع محصولات آن و شما فقط از طریق ارتباط با مدیریت فروش امکان خریداری انواع کشمش را دارید.

 

هر نوع اطلاعاتی در مورد این محصولات را که خواستید میتوانید از محتوای این سایت و سایت های مشابه که متعلق به همین مجموعه می باشد دریافت نمایید و هر چقدر اطلاعات مشتری در مورد محصولی بالا باشد قطعاً می تواند با شرایط مناسب‌ تری خرید خود را انجام دهید و تمام جوانب کار برایش روشن شده است و اصطلاحا گول نمی خورد.

 

از طرفی این مجموعه در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد و شما این امکان را دارید که خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید اما نه برای ۵ یا ۱۰ کارتون طبیعتا وقتی که حضوری برای کارخانه تشریف می آورید حجم خریدتان باید بالاتر باشد چون خرید های ۵ تا ۱۰ کارتون را بهتر است از مراکز پخش انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما