فروش عمده انواع کشمش کارخانه ملایر

فروش عمده انواع کشمش ملایر در کارخانه کشمش آراد انجام می‌ شود و اگر شما به دنبال خرید این محصولات هستید یعنی تولیدات منطقه ملایر که از نظر کیفیت و مرغوبیت بار از تاکستان استان قزوین پایین‌ تر می‌باشد ولی قیمت آن نیز ارزان‌ تر است می‌ توانید با جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش این کارخانه و عضو هیئت مدیره آن ارتباط گرفته، ثبت سفارش کرده و خرید خود را نهایی کنید.

کشمش ملایر

یکی از مناطقی در ایران که انواع کشمش را هم جهت فروش در بازار داخل و هم جهت صادرات در مقیاس بسیار زیادی تولید می‌ کند و به نوعی اقتصاد این منطقه از ایران به انگور و کشمش وابسته است ملایر استان همدان می‌ باشد که از دیرباز در زمینه تولید انگور و به دنبال آن کشمش بسیار مشهور بوده به گونه‌ ای که حتی در آن طرف مرزها گاهی اوقات که با مدیر فروش این کارخانه ارتباط می‌ گیرند می‌ گویند ما کشمش ملایری می‌ خواهیم در صورتی که ما چیزی به نام محصول ملایری نداریم و این منطقه تولیدکننده انواع کشمش و انگور می‌ باشد.

به منظور مطلع شدن از قیمت انواع کشمش با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

نکته جالب توجه در مورد تولیدات این منطقه این است که دقیقاً همان تولیدات تاکستان استان قزوین است چه در زمینه تولید محصول دانه‌ دار و چه بدون دانه اما با یک تفاوت عمده و بزرگ و آن اینکه کیفیت و مرغوبیت تولیدات ملایر یک سر و گردن پایین‌ تر از تاکستان است که همین موضوع باعث می‌ گردد قیمت تولیدات آن ارزان‌ تر از تاکستان باشد و مناسب برای مشتریانی است که جنسی با کیفیت متوسط و قیمتی متعادل‌ تر بخواهند.

بیشترین تولیدات این منطقه از ایران در زمینه کشمش آفتابی یا آفتاب خشک، کشمش تیزابی در دو حالت گوگردی و بدون گوگرد و کشمش انگوری طلایی است که از بین آنها محصول آفتابی یا آفتاب خشک فقط برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد و محصول انگوری طلایی فقط برای صادرات و کشمش تیزابی که در واقع در رنگ‌ های قهوه‌ ای روشن و قهوه‌ ای تیره که همان گوگردی و بدون گوگرد است، هم در بازار داخل فروش بسیار زیادی دارد و در هم در امر صادرات که در کارخانه‌ های ملایر که تعداد آنها به بیش از ۵۰ عدد می‌ رسد کار بوجاری و بسته‌ بندی آنها انجام می‌ گیرد. هرچند در مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود اینکه در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده اما برای تامین نیاز مشتریان خود به جنسی که ارزان قیمت باشد و کیفیتی پایین‌ تری داشته باشد از کشمش فله ملایری استفاده می‌ شود یعنی بار از باغداران و کشاورزان آنجا به صورت تمیزنشده خریداری و درون این کارخانه کارهای بوجاری و بسته‌ بندی روی آن صورت می‌ گیرد.

تیزابی ملایر که کیفیت متوسطی دارد. ⇓

کشمش ملایر

تولید انواع کشمش ملایر در کارخانه کشمش آراد

همانگونه که در بالا عنوان شد این مجموعه در تاکستان واقع شده و طبیعتاً ماده اولیه آنها از شهر تاکستان و باغداران و کشاورزان همین منطقه تامین می‌ شود اما یک تاجر و یا یک کارخانه تولیدی باید بتواند نیاز مشتری خود را تامین نماید حال ممکن است گاهی مشتری نیاز به بار درجه یک و اعلا داشته باشد که طبیعتاً قیمتی در خور دارد و یا اینکه بار ارزان قیمت می‌ خواهد که طبیعتاً کیفیتی پایین‌ تر خواهد داشت.

در این مجموعه سعی شده طیف‌ های متفاوتی از کیفیت انواع کشمش به مشتری ارائه کنیم تا ایشان باشد که تصمیم بگیرد کدام محصول با کدام قیمت به کارش خواهد آمد. مثالی را ذکر می‌ کنیم تا بیشتر متوجه این موضوع شوید به عنوان مثال قیمت کشمش پلویی آفتابی اعلا و به واقع درجه یک از کشمش تاکستان درب این کارخانه در حال حاضر که در انتهای خرداد ۱۴۰۳ هستیم در قالب کارتون هشت و نیم خالص به صورت نقدی یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فاکتور می‌ شود حال اگر بخواهیم جنس ملایری به مشتری دهیم در قالب بسته‌ بندی اشاره شده یک میلیون و ۶۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود.

موضوع مهمی که در مورد محصولات ملایر وجود دارد این است که علاوه بر اینکه کیفیت کشمش ملایر ضعیف‌ تر از محصول تاکستان است که آن هم به خاک و شیوه‌ های فرآوری برمی‌ گردد بلکه در کارخانه کشمش آراد روی کشمش فله تاکستان که دارای دم، شاخه و ضایعات است و قرار است آن را شستشو و سورت کنیم افت ۲۳ درصد روی بار خواهیم زد اما روی محصول ملایری نهایت افتی که می‌ توانیم بزنیم ۱۸ درصد است.

محصول فله بی دانه ملایر که برای تولید پلویی در کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

تولید انواع کشمش ملایر در کارخانه کشمش آراد

فروش کشمش ملایر به صورت عمده و جزئی

شماره تماس‌ هایی که در این سایت قرار گرفته شده است برای مدیر فروش این کارخانه که عضو هیئت مدیره آن نیز هست می‌ باشد، شخص جناب آقای مصطفی عینی پاسخگوی تلفنی تمام مشتریان هم در بازار داخل و هم امر صادرات است و شما برای هرگونه مشاوره‌ ای و حتی استعلام قیمت روز باید با ایشان ارتباط بگیرید که البته امکان خرید حضوری درب کارخانه نیز برای شما فراهم می‌ باشد که این ویژگی است که به این جهت قرار داده‌ ایم تا شمای مشتری خیالتان از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوید راحت شود.

با وجود اینکه این مجموعه یک کارخانه است و طبیعتاً باید در حجم بالا کار کند با ایجاد سایت‌ های متفاوت از همان ابتدای کار یعنی سال ۹۴ سعی شده مشتریان را به سمت خود جذب کنیم به همین جهت برخی از مشتریان، یک بنکدار یا مرکز پخش نیستند و حجم خریدشان پایین است به عنوان مثال ۳۰ کارتون یا ۵۰ کارتون می‌ خواهند یا اگر کشمش آبگیری در نظر داشته باشند نهایت حجم خریدی که بخواهند تهیه کنند ۲۰۰ کیلو می‌ باشد. این موضوع در این مجموعه قابلیت تامین دارد و برای کشمش‌ های کارتونی حداقل ۳۰ کارتون و برای انواع کشمش آبگیری حداقل ۱۰۰ کیلو امکان ثبت سفارش از سمت شما وجود دارد.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

همانگونه که در بالا هم گفته شد کشمش ملایر هم در این مجموعه تولید می‌ شود که امکان تامین و خرید آن از طرف شما وجود داشته و اگر در بازار صادراتی فعالیت داشته باشید توصیه می‌ کنیم یک بار حضوری به کارخانه بیایید کیفیت‌ های متفاوت با قیمت‌ های آنها برایتان تشریح می‌ شود آن وقت است که می‌ توانید تصمیم بگیرید کدام بار به کارتان خواهد آمد. البته روال خرید کشمش صادراتی فقط به صورت نقدی است و امکان چکی یا اعتباری کار کردن فقط برای بنکداران داخل ایران مهیا می‌ باشد آن هم با استعلام شماره حساب شما از بانک مورد نظر.

انگوری طلایی تولید ملایر ⇓

فروش کشمش ملایر به صورت عمده و جزئی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما