خرید کشمش سبز درجه یک صادراتی

خرید کشمش سبز درجه یک صادراتی در این مرکز زیر نظر مدیر فروش کارخانه فرآوری و بسته بندی این محصولات انجام می شود و عزیزانی که مایل به خریداری انواع کشمش سبز قلمی کاشمری هستند می توانند نیازشان را به راحتی در این سایت تامین نمایند.
کشمش سبز درجه یک عموما از تولیدات کاشمر استان خراسان می باشد و مشتریان و تاجران این محصول می دانند که برای امور صادراتی نیز باید از این محصول استفاده نمایند. انواع کشمش سبز پس از آغشته شدن به مایع تیزاب بر روی بارگاه آویزان شده تا در مجاورت نور آفتاب پروسه خشک شدن آنها طی شود.
کشمش سبز درجه یک

مراحل تولید انواع کشمش سبز در کارخانه

انواع کشمش سبز در کارخانه پس از خشک شدن دیگر شسته نمی شوند فقط برای دم گیری و سورت وارد کارخانه می گردند، اما چرا این محصولات شسته نمی شوند؟ پاسخ واضح است چون این نوع کشمش بر روی زمین پهن نمی شود که در مجاورت آلودگی یا گرد و خاک قرار گرفته باشد.

بسته بندی کشمش سبز برای صادرات

یکی از موضوعاتی که همیشه تاجران از ما می پرسند این است که آیا امکان درج برند و راه های ارتباطی شخص خریدار بر روی بسته بندی این محصولات وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت، بله این امکان برای ما و واحد بسته بندی آن وجود داشته و حتی شما می توانید کارتنها را برای ما بفرستید تا درون این پکها کشمش قرار داده شود.
کشمش سبز درجه یک

استعلام قیمت روزانه انواع کشمش صادراتی

با توجه به اینکه محصولات صادراتی همواره به شرایط ارزی وابسته هستن لذا مشتریان باید قبل از خرید، قیمت های روزانه را نیز استعلام کنند تا بتوانند با دادن نرخ مناسب به مشتری خارجی از ضرر و زیان جلوگیری کنند. کشمش سبز درجه یک نیز یکی از همین محصولات می باشد که این مورد را باید انجام داد چرا که این محصولات علاوه بر فروش در داخل کشور برای صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما